StoryEditor
Producenci
18.11.2020 00:00

1,2 mln maseczek od P&G trafiło do PCK i fundacji Polsat

1,2 mln sztuk maseczek ochronnych przekazanych przez firmę Procter & Gamble jej wieloletnim partnerom – Fundacji Polsat i Polskiemu Czerwonemu Krzyżowi – trafiło do najbardziej potrzebujących w wielu regionach Polski. Środki ochrony osobistej rozdysponowane zostały pomiędzy placówki, których podopieczni w dobie pandemii znaleźli się w wyjątkowo trudnej sytuacji, m.in. ośrodki szkolno-wychowawcze, zakłady opieki zdrowotnej, ale także urzędy i szkoły. Działania są kontynuacją aktywności pomocowych podejmowanych przez P&G od początku trwania pandemii COVID-19.

W dobie zagrożenia epidemicznego firma Procter & Gamble, firma, dla której niesienie pomocy jest ważnym elementem jej filozofii społecznej, przekazała środki ochronny osobistej partnerskim organizacjom dobroczynnym, które podarowały je potrzebującym.

Ponad pół miliona maseczek dla powiatu otwockiego

Fundacja Polsat otrzymała  ponad 600 tys. maseczek. Za jej pośrednictwem maseczki trafiły przede wszystkim do powiatu otwockiego – pierwszego regionu na Mazowszu, który w październiku znalazł się w „czerwonej strefie” z powodu wyjątkowo wysokiej liczby zakażeń koronawirusem. Darowizna pozwoliła zwiększyć bezpieczeństwo podopiecznych m.in. Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych nr 1 i 2 w Otwocku, Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii „Jędruś” w Józefowie oraz Domów Dziecka nr 1 i nr 2 w Bodzewie i Domu Dziecka w Gostyniu. Maseczki trafiły także do placówek ochrony zdrowia oraz Urzędu Miasta Józefowa.

Wsparcie potrzebujących na wielu frontach

Druga transza maseczek, w liczbie kolejnych  prawie 600 tys., została przekazana do Polskiego Czerwonego Krzyża, który poprzez swoje placówki terenowe, w różnych regionach kraju, podarował je potrzebującym osobom i instytucjom. Maseczki to jednak nie wszystko – z początkiem listopada koncern przekazał również na rzecz PCK produkty marek Gillette i Pampers o wartości blisko pół miliona zł. Podejmowane obecnie działania są kontynuacją pomocy  świadczonej przez Procter & Gamble od początku pandemii COVID-19. Od marca br. Procter & Gamble blisko współpracuje w Polsce z Polskim Czerwonym Krzyżem i Fundacją Polsat, by razem zwiększać poziom bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i komfortu codziennego życia osób, które znalazły się w potrzebie. Do dzisiaj wartośc przekazanej pomocy przekroczyła 3 mln zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 15:01
Paris Hilton wprowadza na rynek debiutancką linię samoopalaczy Tan-Luxe
Niegdyś kontrowersyjna celebrytka próbuje swoich sił na rynku kosmetyków do samoopalania.Tan-Luxe
Marka produktów do opalania w domu Tan-Luxe nawiązała współpracę z ikoną lat dziewięćdziesiątych, Paris Hilton, aby stworzyć zupełnie nowy produkt samoopalający. Zestaw Future Airbrush 360 Self-Tan Mist & Mitt, w skład którego wchodzi butelka samej mgiełki opalającej o pojemności 150 ml oraz różowa, aksamitna rękawiczka, ma być domowym sposobem na uzyskanie kalifornijskiej opalenizny.

Paris Hilton, dziedziczka wielomilionowej fortuny hotelarskiej, nie jest debiutantką jeśli chodzi o rynek kosmetyczny; na koncie ma wiele współprac z markami urodowymi i kilka sygnowanym swoim nazwiskiem produktów, w tym zapachów. Linia produktów do samoopalania to jednak nowość w jej portfolio. Brandem odpowiedzialnym za tą współpracę jest Tan-Luxe.

Formuła łączy w sobie DHA (składnik opalający) z ekstraktem z czerwonych alg wzmacniającym melaninę, a także peptydy i kompleks Hydra Boost bogaty w kwas hialuronowy. Rezultatem jest opalenizna, która według Tan-Luxe nawilża skórę aż do 66 proc. bardziej niż inne produkty z kategorii, a otrzymany efekt utrzymuje się przez minimum 10 dni, co daje efekt porównywalny z profesjonalną opalenizną natryskową. Tan-Luxe obiecuje różny poziom otrzymanego efektu kolorystycznego w zależności od tego, ile czasu pozostawi się produkt na skórze: muśnięty słońcem blask po jednej godzinie, złocistą opaleniznę po dwóch godzinach lub głęboki brąz po czterech.

Klasyczny, biszkoptowy i duszący zapach sztucznej opalenizny odstrasza przynajmniej część rynku, ale linia Hilton została skomponowana ze specjalnie stworzonym zapachem Pink Sands, zawierającym nuty czarnej porzeczki, fiołka i białej skóry. Produkt zwraca zatem uwagę, ponieważ nieprzyjemna woń samoopalaczy to jeden z powodów, dla którego konsumenci i konsumentki rezygnują z dalszych zakupów kosmetyków z tej kategorii.

Czytaj także: Marka Fake Bake powraca na brytyjski rynek

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 10:21
Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym
Lush pojawił się w Polsce w Lutym 2023 r.fot. Lush
Marka Lush otworzyła swój kolejny salon w Polsce. Wybrała kultowe centrum handlowe, w którym działa m.in. flagowa drogeria Rossmanna.

Kultowa marka Lush znana z naturalnych, wegańskich kosmetyków, otworzyła swój trzeci salon w Polsce. Zgodnie z zapowiedziami powstał on w łódzkiej Manufakturze. Manufaktura to szczególny obiekt, zarówno jeśli chodzi o architekturę, jak i dobór najemców. Tu swoje flagowe sklepy ulokowały m.in. Rossmann i Sephora. Te placówki także utrzymane są w duchu eko design.

image
Kosmetyki Lush są wegetariańskie i wegańskie
fot. Lush
Nowy sklep Lush został otwarty 5 kwietnia br. Ma powierzchnię 85 mkw. Łódzki sklep to jeden z niewielu na świecie, który wprowadził nową koncepcję ReMind, oferując najbardziej pożądane produkty z całej historii marki. Urządzony jest zgodnie z nową koncepcją wystroju – we wnętrzach wykorzystano materiały pochodzące z etycznych źródeł oraz takie, które można poddać recyklingowi. Sklep jest podzielony na strefy poświęcone różnym kategoriom produktów: znajdziemy tu kule do kąpieli, balsamy do ciała, produkty do włosów, a nawet autorską linię perfum. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, w Łodzi można kupić ulubione produkty z archiwów Lush.

Lush to znana na całym świecie marka tworząca kosmetyki wegetariańskie i wegańskie. Została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii, od początku ma jasno określoną misję: zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i praw zwierząt. Wszystkie produkty kosmetyczne marki wytwarzane są w sposób etyczny, nietestowane na zwierzętach, w 100 proc. wegetariańskie oraz w 92 proc. wegańskie.

Swój pierwszy sklep marka Lush otworzyła w Polsce w lutym 2023 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 16:07