24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (SOKiK) przyznał rację urzędowi antymonopolowemu w sprawie dotyczącej zmowy przy ustalaniu przez banki opłat interchange. Sąd istotnie obniżył jednak kary. Wyrok dotyczy decyzji UOKiK z 2006 roku.
W trzecim kwartale spożycie prywatne rosło najszybciej od ponad roku – to wyniki prognoz ekonomistów, zebranych przez dziennik Rzeczpospolita. Według nich Polacy zaczęli odważniej kupować, gdyż ze względu na niską inflację prawie dwukrotnie szybciej niż na początku roku rosły realne wynagrodzenia.
W ostatni piątek 22 listopada w warszawskim centrum handlowym Blue City otworzono pop-up shop, który oferuje marki sygnowane nazwiskami polskich młodych projektantów. W miejscu ze stylowymi dodatkami i oryginalnymi kolekcjami ubrań znalazło się także stoisko makijażowej marki Gosh Cosmetics.
Od piątku 22 listopada, w centrum handlowym Blue City, entuzjaści hipoalergicznych kosmetyków i chemii marki Biały Jeleń mogą robić zakupy na nowym stoisku marki. Znajduje się ono na poziomie +1. Właściciel marki, firma Pollena Ostrzeszów uruchomiła też odrębny profil na Facebooku dla tej lokalizacji.
Firma Oceanic otrzymała certyfikat potwierdzający spełnienie warunków normy ISO 22716, zwany potocznie GMP Kosmetycznym. Certyfikat potwierdza, że firma stosuje Dobre Praktyki Produkcji w zakresie wytwarzania, kontroli, magazynowania i wysyłki wyrobów kosmetycznych.
Spółka Delko, jeden z liderów dystrybucji asortymentu chemiczno-kosmetycznego, uzyskała przychody finansowe za trzy kwartały br. w wysokości 406 mln zł. W analogicznym okresie ub.r. było to 413 mln zł. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 1,9 mln zł, w porównaniu do 1,5 mln zł przed rokiem.
Ruszyła świąteczna kampania Nivei, w ramach której można przez internet złożyć najbliższym życzenia, które następnie w okresie świat Bożego Narodzenia (między 23 a 26 grudnia) zostaną wyemitowane w reklamach Nivea w największych polskich stacjach radiowych i telewizyjnych oraz na portalu Onet.pl.
Kampania internetowa Timotei promuje szampony i odżywki z ekstraktem z róży z Jerycha. Wskazuje na zalety zawartej esencji z róży z Jerycha oraz innych naturalnych składników wybranych rodzajów szamponów i odżywek.
Ruszyła kampania płynu do płukania tkanin Lenor Parfumelle (produkowanego przez Procter & Gamble) reklamująca jego nowy wariant – Innocent. Reklamy informują, że produkt zawiera mikrokapsułki, dzięki którym zapach perfum uwalnia się z pościeli powoli przez cały tydzień, dając uczucie świeżości i luksusu.
Kosmicznie, baśniowo, barokowo–karnawałowy makijaż rządzi się swoimi prawami. To idealny moment na szaleństwa, zabawy kolorami czy stylem – nawet dla tych na co dzień bardziej zachowawczych wielbicielek stonowanego make-upu. Może z tej wyjątkowej okazji dadzą się one namówić na drapieżne oko, krwisto czerwone usta lub brokat na powiekach?
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022