27 czerwca 2022
Sieć DP Drogerie Polskie obchodzi w tym roku 12-lecie istnienia. To jedna z najdłużej działających na rynku drogeryjnych sieci franczyzowych, która zrzesza blisko 300...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
Nu Skin, koncern kosmetyczny specjalizujący się w sprzedaży bezpośredniej zamierza bardziej aktywnie działać w Polsce. W ubiegłym roku firma zaczęła rozbudowywać struktury w naszym kraju – napisał Puls Biznesu.
Murad, amerykańska marka kosmetyków luksusowych podpisała umowę z agencją Faster & Better na promowanie produktów w internecie. Działania mają polegać głównie na marketingu rekomendacji w oparciu o współpracę z liderkami opinii.
Według danych Krajowego Rejestru Długów średni czas oczekiwania na zapłatę za faktury wyniósł w minionym kwartale 3 miesiące i 18 dni, podczas gdy jeszcze kilka kwartałów wcześniej zbliżała się do 5 miesięcy. Gospodarka przyspiesza.
Nowy program lojalnościowy marki Dr Irena Eris skierowany jest do wszystkich konsumentów kupujących kosmetyki oraz korzystających z usług w sieci Instytutów Kosmetycznych oraz z Hoteli SPA.
„Za każde 10 zł wydane jednorazowo na produkty Nivea dostaniesz 1 naklejkę (czyli 1 punkt). Już za 3 punkty otrzymasz prezent!” – tak zachęca marka Nivea do udziału w swojej nowej akcji promocyjnej.
Dotychczas preparaty Emolium (Nepentes) przeznaczone były głównie dla skóry problemowej, zwłaszcza suchej, atopowej i podrażnionej. Teraz marka rekomenduje je również do codziennej pielęgnacji skóry dziecka od pierwszego dnia życia.
„Tylko teraz, z okazji Walentynek, wyjątkowe promocje w drogeriach Sekret Urody” – taki komunikat usłyszą słuchacze radia ESKA w całej Polsce. Od 12 do 14 lutego franczyzowa sieć drogerii Sekret Urody będzie reklamować w ten sposób zrzeszone w niej sklepy i zapraszać na zakupy w bardzo dobrych cenach.
Według najnowszej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi polski wskaźnik satysfakcji konsumentów wynosi prawie 75 proc. i traci do amerykańskiego odpowiednika zaledwie 2,2 p.p. Nasz krajowy wskaźnik jest również zaledwie o 3,3 p.p. niższy od brytyjskiego.
Henkel uzyskał warunkową zgodę od UOKiK na zakup marek E, Kokosal i Ixi należących do grupy kapitałowej PZ Cussons. Musi jednak sprzedać prawa do marki Rex w Polsce. Urząd przeprowadził badanie rynku, którego wyniki wykazały, że po zakupie doszłoby do znacznego wzrostu siły rynkowej spółki Henkel – zarówno na szeroko ujętym rynku środków piorących, jak i w zakresie produkcji oraz sprzedaży proszków i żeli do prania.
Joko Cosmetics, producent kosmetyków kolorowych dla marek własnych, przygotowuje się do zmiany nazwy firmy. Rozpoczął współpracę z agencją Jeden.pl, która specjalizuje się w marketingu internetowym, projektowaniu stron oraz działaniach promujących serwisy internetowe w wyszukiwarkach.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022
22 kwietnia 2022