4 lipca 2022
Rossmann rozda tysiące voucherów na tańsze zakupy w cotygodniowej „szybkiej akcji”. Zdobyć je będzie można w aplikacji, ale zrealizować tylko w drogerii...
1 lipca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Józef Szmich, założyciel firmy Delia Cosmetics, został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP. Krzyż zasługi jest nadawany osobom, które...
Rosnące ceny zniechęcają Polaków do wydawania pieniędzy. Aż 63 proc. konsumentów deklaruje, że stara się oszczędzać – wynika z czerwcowego badania GfK...
29 czerwca 2022
28 czerwca 2022
24 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
Jakich kosmetyków do demakijażu używasz? Ile na nie wydajesz? – zapytaliśmy konsumentki, a one wymieniły kilka ulubionych marek i produktów, którym są wierne.
Klienci szukają informacji w Internecie przed dokonaniem zakupów w sklepach – to najprostsza definicja Efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline). Aż 83 proc. internautów przyznaje, że buszowanie w sieci pomogło im podjąć decyzję, który kosmetyk wybrać.
Polska Izba Handlu zwróciła się do prezydenta Komorowskiego z apelem o ochronę konstytucyjnych praw przedsiębiorców i klientów sektora handlu w związku z planowanym podniesieniem granicy wykroczenie/przestępstwo z 250 do 1000 zł. Oficjalne pismo w tej sprawie Izba złożyła w Kancelarii Prezydenta RP w poniedziałek, 18 marca br.
NBP zrezygnował się z planów likwidacji monet jednogroszowych, ponieważ resort finansów nie zaakceptował pomysłu banku centralnego. Powodem starań o wycofanie z obiegu monet o najniższych nominałach są zbyt duże koszty ich produkcji. Wybicie jednego grosza kosztuje 5 gr, a moneta dwugroszowa kosztuje 6 groszy. Nowe monety trzeba wytwarzać cały czas, gdyż Polacy nie lubią nosić drobniaków w portfelach i zostawiaj je w domach. To sprawia, że wciąż trzeba
Pracownicy zamykanych drogerii Aster nadal czekają na zaległe wypłaty. Zwrócili się z prośbą do naszej redakcji o nagłośnienie bardzo trudnej sytuacji, w jakiej się znaleźli. Liczą na pieniądze z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, ale te mogą być wypłacone tylko po ogłoszeniu upadłości spółek Interchem przez sąd, co nadal nie nastąpiło.
W ciągu najbliższych kilku lat liczba indywidualnych sklepów drogeryjnych, niezrzeszonych w żadnej sieci, będzie się kurczyła o 10 proc. rocznie – pisze Puls Biznesu powołując się na opinię Marcina Millera, eksperta branży handlowej w Roland Berger. Rocznie zamyka się kilkaset podmiotów, które nie poradziły sobie z konkurencją marketów oraz dużymi sieciami.
4 sklepy „Eko-Natura” działające w rejonie Konina weszły do sieci franczyzowej Drogerie Polskie. Wszystkie sklepy są samoobsługowe o powierzchni powyżej 100 mkw. Umowa pomiędzy firmą Waldi, organizatorem regionalnym sieci Drogerie Polskie, a Włodzimierzem Jackiem – prezesem firmy „Eko-Natura” została podpisana 14 marca br. w Turku koło Konina.
Portal badawczy Prekursorki.pl zapytał Polki o ich wiosenne preferencje zakupowe, wydatki na produkty upiększające oraz o opinie, którym ufają. Średnia kwota jaką panie zamierzają wydać tej wiosny na kosmetyki pielęgnacyjne to 84,30 zł. Przy wyborze kremów i balsamów aż 82 proc. kobiet zwracać będzie uwagę na informacje o typie cery, do jakiej są przeznaczone.
11 marca zakończyły się jedne z najważniejszych biznesowych targów kosmetycznych na świecie: Cosmoprof 2013 w Bolonii. W imprezie wzięło udział prawie 100 polskich firm – Polska była w gronie najliczniej reprezentowanych na targach państw. W polskim pawilonie narodowym odbyła się międzynarodowa konferencja prasowa, podczas której wystąpili najwięksi polscy
Rubicon Partners Narodowy Fundusz Inwestycyjny pożyczył Miraculum 500 tys. zł – poinformowała spółka w raporcie bieżącym. Umowa została zawarta do 30 czerwca br. Jest oprocentowana na 12 proc. rocznie i nie zawiera kar umownych. Wsparcie marketingowe dla Miraculum zapowiedział jej nowy inwestor – spółka Neumannbrown (napoje izotoniczne Oshee), która w lutym nabyła 6 mln zł akcji Miraculum, stanowiących 5,01 proc. w kapitale akcyjnym.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022