REKLAMA

(fot. materiał partnera)

Pasta do zębów Ajona Stomaticum, produkowana przez firmę Dr. Liebe osiągnęła sukces dzięki wyjątkowym składnikom i charakterystycznej, czerwonej tubie. Jaka jest jej historia?

REKLAMAChatler_belka w artykułach październik 2019

Wśród klientów coraz głośniej jest o naturalnym koncentracie pasty do zębów Ajona sprzedawanej w unikalnej, czerwonej tubce. Już pierwsze spojrzenie pozwala wyróżnić ją z grona dziesiątek podobnych do siebie past. W Polsce, w przeciwieństwie do Niemiec skąd Ajona pochodzi, mało osób wie, że historia tworzącej jej firmy sięga ponad 150 lat wstecz.

Pasta do zębów jest produktem na tyle powszechnym, że większość z nas nie przykłada do niej większej wagi. Stosujemy ją każdego dnia, a gdy się kończy, po prostu kupujemy nową. Często również stosujemy jej bardzo dużo, najczęściej dlatego, że na reklamie widzimy, jak jej bohaterowie rozprowadzają pastę po całej długości włosia szczoteczki.

„Eine linsengrosse Menge genügt”

Za każdą niemal pastą do zębów, którą znamy z sieci handlowych, czy drogeryjnych stoją wielkie koncerny, które wykładają równie wielkie pieniądze, aby zbudować wśród użytkowników jak najlepszą rozpoznawalność swoich marek past do zębów. Co chwila zmieniają się składy, opakowania, a w komunikatach reklamowych słyszy się nieustannie o nowościach i przełomowych technologiach. Ajona tymczasem od początku swojego istnienia powstaje w niezmienionej recepturze.

Nieco inaczej sytuacja przedstawia się u naszych sąsiadów na zachodzie. W Niemczech poza pastami do zębów od największych koncernów można znaleźć również unikalny koncentrat pasty do zębów Ajona. Produkt, który jak piszą niemieckie media, można znaleźć w łazienkach wielu pokoleń Niemców, nigdy nie musiał przeprowadzać rebrandingu, czego fenomen opisywały nawet media takie jak Spiegiel czy Taz.

Za pastą do zębów Ajona sprzedawanej niezmiennie w małej, czerwonej tubie z podpisem Dr. Liebe stoi historia i doświadczenie jej założyciela i pasja, którą kierują się przedstawiciele tej rodzinnej firmy od lat. Niemcy doskonale rozpoznają ten produkt, a nawet korzystając z past innych producentów, są w stanie wyrecytować z pamięci hasło “Eine linsengrosse Menge genügt”, co oznacza w wolnym tłumaczeniu, “Wystarczy porcja wielkości ziarna soczewicy”, którym Ajona reklamuje się od początku istnienia.

Ajona – 150 lat tradycji

Czyszczenie zębów od zawsze stanowiło dla człowieka wyzwanie, na które odpowiedź stosowaną powszechnie zaczęto znajdować dopiero w XIX wieku. Wówczas popularne i bardziej dostępne stały się proszki do czyszczenia zębów. Dopiero po I-szej wojnie światowej pasty do zębów wyprzedziły proszki pod względem popularności.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony