2 czerwca 2023
Już 7 tys. osób wzięło udział w badaniu społecznym na temat samoakceptacji i świadomej pielęgnacji, które prowadzi Ziko Dermo. Sieć drogeryjna uruchomiła także...
1 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Znana ze swoich kolorowych szamponów w kostkach i owocowych kul do kąpieli, brytyjska marka kosmetyków Lush otworzyła drzwi swojego nowego Green Hub w ramach...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Apteki
TECHNOLOGIE
7 lutego 2023, 15:05
Agata Grysiak
Agnieszka Rokiel i Maciej Maćkowiak opowiedzieli portalowi Wiadomości Kosmetyczne o aplikacji Super-Pharm, planach z nią związanych i osiągniętych sukcesach. (materiały SuperPharm/Future Minds)
Zadam pytanie, które jest dla mnie osobiście dosyć istotne. Co już w aplikacji jest zrobione w myśl accessibility, czyli tworzenia nowych technologii dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami, a co ewentualnie planujecie dodać, zmienić, ulepszyć?
Maciej Maćkowiak: Do tej pory nie był to osobny punkt na naszej liście. Natomiast nawet po ostatniej konferencji, gdzie spotkałem się i krótko rozmawialiśmy z Darią Bazydło-Egier z Fundacji Widzialni, uznałem to zdecydowanie za element, który powinien zaistnieć, zwłaszcza, że apteka będzie stanowić coraz większą część naszej aplikacji.
Agnieszka Rokiel: Tak, zgadzam się. Accessibility to bardzo ważny obszar, który bierzemy pod uwagę, projektując produkty cyfrowe. Zależy nam, aby były one dostosowane do wszystkich potencjalnych klientów, a jednocześnie gwarantowały im potrzebne funkcjonalności. Przystępując do pracy nad aplikacją, prowadzimy badania i analizy, rozmawiamy z użytkownikami, pytamy, jakie rozwiązania ich zdaniem są kluczowe i potrzebne. A następnie – tak jak już wspomniałam – staramy się to wszystko odpowiednio zrównoważyć i zaproponować produkt dopasowany do potrzeb różnych grup odbiorców. Myślę, że już wkrótce będziemy mogli opowiedzieć więcej o dostępności i jak nad nią pracujemy.
Czytaj także: Super Pharm prezentuje ulepszoną wersję swojej nowej aplikacji
Z aplikacji zakupowej Super-Pharm korzysta już 250 tys. osób miesięcznie – podaje
Sieć Super-Pharm Polska poświęciła dużo czasu i pracy, aby pod koniec kwietnia 2022 roku,
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023