REKLAMADrogeria Roku 2018

artykuł sponsorowany

ostatnie artykuły ‹
Andrzej Przychodny, prezes PCC Consumer Products Kosmet:

Andrzej Przychodny, prezes PCC Consumer Products Kosmet: "Od lat sprzedajemy produkty pod marką Flo na rynkach międzynarodowych. Teraz zdecydowaliśmy się wprowadzić je również na rynek polski"

Wartość sprzedaży na rynku chemii gospodarczej rośnie. W tym roku Polacy wydadzą na takie produkty ogółem 5,9 mld zł. Rozmowa z Andrzejem Przychodnym, prezesem zarządu firmy PCC Consumer Products Kosmet.

Czym zajmuje się firma PCC Consumer Products Kosmet?

Specjalizujemy się w produkcji chemii gospodarczej oraz kosmetyków. Jesteśmy obecni na rynku od ponad 20 lat jako część międzynarodowej Grupy Kapitałowej PCC SE, dzięki czemu mamy dostęp do szeregu wewnętrznych synergii, jak integracja surowcowa, dostęp do najnowocześniejszych technologii oraz zaplecza badawczo-rozwojowego. To fundament naszej przewagi konkurencyjnej. Specjalizujemy się w produkcji wyrobów pod markami własnymi sieci handlowych. Naszymi odbiorcami są największe sieci handlowe z Europy Środkowo-Wschodniej. Klienci PCC CP Kosmet to także globalne koncerny, dla których wytwarzamy produkty w ramach produkcji zleconej (tzw. contract manufacturing). Spółka od lat rozwija również portfolio produktów pod własnymi brandami, które są obecne na wielu międzynarodowych rynkach. Stale inwestujemy w rozwój naszego potencjału produkcyjnego oraz badawczo-rozwojowego.

Jakie macie plany, jeśli chodzi o polski rynek?

W listopadzie zaproponujemy nowoczesne, innowacyjne produkty pod marką Flo, które są skuteczne, a jednocześnie przyjazne dla środowiska. Dziś konsumenci zwracają na to uwagę. Receptury naszych produktów są oparte o naturalne olejki i ekstrakty z owoców i kwiatów. Stosujemy łatwo biodegradowalne, skuteczne związki powierzchniowo czynne. Nasze produkty są delikatne dla skóry rąk, a także zawierają konserwanty o niskim potencjale alergizującym i starannie dobrane kompozycje zapachowe. Produkty marki Flo nie zawierają fosforanów ani parabenów. Produkcja odbywa się z zachowaniem najwyższych międzynarodowych standardów jakościowych, takich jak GMP, BRC, ISO, AISE.

Jakie produkty składają się na portfolio marki Flo?

W skład oferty wchodzą m.in. płyny i balsamy do mycia naczyń, uniwersalne płyny do mycia podłóg, płyny i żele do prania, płyny i koncentraty do płukania, odplamiacze. Asortyment będzie sukcesywnie rozbudowywany o kolejne pozycje. Docelowo chcemy zaproponować klientom kompleksową gamę produktów do codziennej pielęgnacji domu.

Na jaki rodzaj dystrybucji stawiacie?

Od lat z powodzeniem sprzedajemy nasze produkty pod marką Flo na rynkach międzynarodowych. Wchodząc na rynek polski, zdecydowaliśmy się znacząco poszerzyć ofertę. Naszą ekspansję opieramy na zespole handlowym dysponującym wieloletnim doświadczeniem i doskonałą znajomością rynku, dzięki czemu nasi kontrahenci mogą liczyć na szerokie wsparcie, stałą profesjonalną obsługę, a także serwis na najwyższym poziomie. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby klientów i zbudować szeroką dystrybucję.

Jak będziecie budować świadomość marki Flo wśród polskich konsumentów?

Przygotowujemy dużo akcji promocyjnych w mediach społecznościowych, prasie, telewizji, będą akcje konsumenckie, jak również wsparcie sprzedaży w sklepach.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony