REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny
Nakładanie maseczki to jeden z ważniejszych etapów azjatyckiej pielęgnacji

Nakładanie maseczki to jeden z ważniejszych etapów azjatyckiej pielęgnacji (fot. fotolia.com)

Moda na azjatycką pielęgnację stała się na tyle wyraźnym trendem urodowym, że zauważyły ją także dyskonty. Pierwsza była Biedronka, w ślad za nią podążył Lidl.

REKLAMASdruk - belka w artykułach - grudzień 2018

Biedronka wprowadziła na swoje półki koreańskie maseczki w płachcie firmy Purederm. Od czwartku 14 grudnia produkty do azjatyckiej pielęgnacji znalazły się również w sklepach Lidl. Jednym z nich jest przebój YouTube, czyli czarna maska typu peel-off marki Pil’aten.

Inne propozycje to kolagenowa maska Pil’aten na twarz, szyję i usta, a także owocowe maski ADE oraz karnawałowe maski w płachcie Dress Code koreańskiej marki Mediheal.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony