REKLAMALato na bogato

(fot. materiały prasowe)

Tworząc asortyment drogerii, powinniśmy zastanowić się, jakie upodobania, potrzeby oraz zasoby finansowe mają nasi klienci i dla nich stworzyć kosmetyczne menu. Idealny punkt sprzedaży powinien posiadać ofertę ekonomiczną, ofertę popularną, tj. produktów będących aktualnie na topie, oraz wyrafinowaną, co nie zawsze oznacza drogą, ofertę produktów dla wymagających klientów. 

Wyobrażacie sobie, co by się stało, gdyby kobiety przestały dbać o siebie? Branża kosmetyczna byłaby w niezłych tarapatach… I chociaż większa część z nas jest świadoma, że więcej kosmetyków kupuje niż zużywa i że połowa z nich niechybnie wyląduje w koszu, to zapewnienia producentów, że to absolutny must have tego roku/sezonu/miesiąca, biorą górę nad rozsądkiem niejednej, pozornie racjonalnej kobiety. To samo dotyczy właścicieli drogerii, którzy starają się zapewnić klientom większość nowości, które pojawiają się na rynku. A jak wiadomo, wszystkiego mieć się nie da.

Jak więc znaleźć złoty środek? Wystarczy odrobina wyobraźni: urządzając domowe przyjęcie, tworzymy menu, biorąc pod uwagę upodobania kulinarne naszych gości, podobnie, tworząc asortyment drogerii, powinniśmy zastanowić się, jakie upodobania, potrzeby oraz zasoby finansowe mają nasi klienci i dla nich stworzyć kosmetyczne menu. Idealny punkt sprzedaży powinien posiadać ofertę ekonomiczną, ofertę popularną, tj. produktów będących aktualnie na topie, oraz wyrafinowaną, co nie zawsze oznacza drogą, ofertę produktów dla wymagających klientów.

Podstawą prawidłowej sprzedaży, a co za tym idzie – zadowolenia klienta z dokonanego zakupu, jest bezbłędne odkrycie jego potrzeb. To bardzo trudne, jeśli mamy na to kilka sekund, lecz nieco łatwiejsze, jeśli mamy do czynienia ze stałą klientką lub jeśli wypracowaliśmy umiejętność zadawania trafnych pytań dotyczących oczekiwanych rezultatów czy nawyków pielęgnacyjnych.

Każda z nas, niezależnie od wieku, pragnie wyglądać dobrze. Dobrze dobrane kosmetyki kolorowe (baza, podkład, korektor, rozświetlacz) oraz pielęgnacja z efektem typu soft focus doskonale maskują mankamenty urody i niedoskonałości skóry, ukrywają oznaki zmęczenia i wiek biologiczny. Niestety tylko na kilka godzin, a co z pozostałą częścią dnia? Jeśli zależy nam na efekcie wow, nie ma taryfy ulgowej, o skórę należy dbać każdego dnia, zarówno rano, jak i przed pójściem spać. Podstawą pielęgnacji są odpowiednio dobrane preparaty do demakijażu i oczyszczania skóry (w tym również peelingi i maseczki oczyszczające) oraz dostosowana do potrzeb skóry, wieku i pory dnia pielęgnacja. Jeśli skóra jest przemęczona, na ratunek spieszą preparaty intensywnie działające o wysokim stężeniu substancji aktywnych (maseczki, serum, koncentraty witaminowe), jak również specjalistyczne kremy o działaniu rozświetlającym i usuwającym zmęczenie skóry (np. Aqua Pi Cosmetics: Krem-maska SOS redukujący oznaki zmęczenia i stresu – Sos Crema Anti-Stress – lub Krem redukujący oznaki zmęczenia skóry wokół oczu – Crema Contorno Occhi Illuminante Anti-Stress).

 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony