REKLAMAK-Beauty wrzesień-październik 2018 - baner główny

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

 

12 marca 2018, 11:10



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Wśród najczęściej reklamowanych kategorii produktowych z branży farmaceutycznej znajdują się preparaty na przeziębienie i grypę (10 proc.) i na kaszel (8 proc.) a także witaminy (7 proc.).

Wśród najczęściej reklamowanych kategorii produktowych z branży farmaceutycznej znajdują się preparaty na przeziębienie i grypę (10 proc.) i na kaszel (8 proc.) a także witaminy (7 proc.). (fot. fotolia.com)

Według danych Instytutu Monitorowania Mediów w lutym 2018 roku to branża farmaceutyczna zdominowała wydatki reklamowe w wybranych branżach, osiągając 48 proc. całego budżetu (tj. 417,5 mln zł). Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się branża handlowa (25 proc. i 216,3 mln zł).

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

W rankingu marek z branży farmaceutycznej o największych wydatkach reklamowych na pierwszym miejscu – podobnie jak miesiąc temu – znalazła się marka Molekin D3 z budżetem wynoszącym niemal 8 mln zł. Kolejne miejsca na podium zestawienia zajęły Ibuprom oraz NeoMag.

Marką z branży handlowej o największych wydatkach reklamowych był ponownie Lidl, który przeznaczył na promocję w tv, radio i prasie ponad 31 mln zł. Biedronka znalazła się dopiero na trzecim miejscu z o połowę mniejszym budżetem.

W zestawieniu wydatków reklamowych w podziale na media największa część budżetu branży farmaceutycznej była przeznaczana na reklamę telewizyjną (ponad 40 proc.). W branży handlowej największe koszty reklamowe wykorzystano na promocję w radiu.

W rankingu znalazły się także branże finansowa, motoryzacyjna i telekomunikacyjna.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony