6 czerwca 2023
W ramach swoich 50. urodzin drogeryjna siec DM przekaże 2,1 mln euro, jako wsparcie dla około 3 tys. pozarządowych projektów.
5 czerwca 2023
2 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
1 czerwca 2023
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Drogerie
Hurt i logistyka
Sieci drogeryjne
17 lutego 2017, 00:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
Magazyn, gazetka promocyjna i jednakowy szyld – to elementy wspólne, które – zdaniem założycieli sieci Afrodyta – są podstawą do nazywania jej franczyzową (fot. materiały prasowe Afrodyta)
Przede wszystkim znane marki
Hurtownia Afrodyta w Pszczynie powstała zaledwie dwa lata temu. Stanisława Stępień i Marek Kowalski wiedzieli, że jeśli chcą skupić wokół siebie sklepy, muszą zapewnić im towar. Mieli doświadczenie i własny budynek, który mogli przeznaczyć na magazyn. Hurtownia jest niewielka, zaopatruje około 100 sklepów detalicznych, do których dociera dwóch przedstawicieli. Terytorialnie obejmuje południe Polski. W ofercie ma przede wszystkim kosmetyki masowe i chemię domową, w tym niemiecką. – Skupiamy się przede wszystkim na znanych markach, które możemy kupić w dobrych cenach. Oczywiście interesujemy się też innymi produktami, ale inwestowanie w marki niszowe jest dość ryzykowne. Trzeba je wypromować, a kiedy już w handlu tradycyjnym to zrobimy, trafiają na półki marketów. To się po prostu nie opłaca – tłumaczy Marek Kowalski. Pytany, o to, jakie produkty przede wszystkim zamawiają dziś drogerie, odpowiada że wszystko zależy od ich lokalizacji i profilu klientów. – Jedne sprzedają kosmetyki pielęgnacyjne z wysokiej półki, inne nie zamawiają ich w ogóle. W niektórych świetnie sprzedaje się chemia, szczególnie niemiecka – bardzo w Polsce popularna, inne rezygnują z tego asortymentu. Wszyscy chcą przede wszystkim dobrych cen, bo czasy dla drogerii nie są łatwe, konkurencja na rynku jest ogromna. Nam udaje się w wielu przypadkach być na tyle konkurencyjnymi, że sklepy zaopatrują się u nas – mówi.
Katarzyna Bochner
Sieć Hebe znalazła się na liście firm odznaczonych Gwiazdą Jakości Obsługi 2023. Jest
Drogerie Jawa – polska sieć sklepów kosmetycznych – przyjmuje strategię
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023