REKLAMATestowane przez WK
Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu w sieci Drogerie Jawa w rozmowie z Katarzyną Bochner, redaktor naczelną portalu wiadomoscikosmetyczne.pl

Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu w sieci Drogerie Jawa w rozmowie z Katarzyną Bochner, redaktor naczelną portalu wiadomoscikosmetyczne.pl (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Strona 2 z 2
REKLAMABeauty and the Future baner w artykule WK

Dyrektor marketingu sieci Drogerie Jawa uważa, że rynek kosmetyczny nie nasycił się jeszcze nowościami i się nie nasyci. – Konsumentki cały czas poszukują nowych produktów, które mają coraz lepsze formulacje, najlepiej, żeby były one naturalne, wegańskie, a opakowania ekologiczne. Filozofię wellbeing, w której bardzo zwraca uwagę na to, jak żyje, jak się odżywia, czym się otacza, przekłada na swoje ciało, które ma być zdrowe i coraz piękniejsze dzięki naturalnym produktom – podsumowuje Edyta Kresińska.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony