5 sierpnia 2022
Po Otwocku i Gorzowie Wielkopolskim Hebe otwiera drogerię w Sędziszowie Małopolskim. To pierwszy sklep sieci w tym mieście.
4 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Anna Wochna 17 lat temu założyła własną firmę, kobiecy biznes dla kobiet. Początki były trudne – przyznaje. I do dziś się uczy – to jak wieczna...
3 sierpnia 2022
Międzypartyjny komitet wywiera presję na rząd Wielkiej Brytanii, aby wprowadził obiecany system licencjonowania niechirurgicznych procedur kosmetycznych. Oczekuje się, że...
29 lipca 2022
28 lipca 2022
22 lipca 2022
26 lipca 2022
PRODUCENCI I MARKI
Biznes
HANDEL
RAPORTY I ANALIZY
25 marca 2021, 09:57
wiadomoscikosmetyczne.pl
Forum Branży Kosmetycznej 2021 odbędzie się 22 czerwca pod hasłem: Piękno z natury
W programie chcemy poruszyć szereg interesujących zagadnień związanych z prowadzeniem biznesu, marketingiem i sprzedażą ze szczególnym zwróceniem uwagi na ekologiczne trendy:
- Kosmetyki naturalne motorem napędowym rynku kosmetycznego. - Strategie dla marek eko w sieciach handlowych.- Co w trawie piszczy? Jakie czynniki wpłyną na dalszy rozwój rynku produktów naturalnych?- Kierunki eksportu – jakie rynki są otwarte na produkty naturalne polskich firm?- Dlaczego konsumenci pokochali naturalne produty? - Innowacyjne składniki – co w naturze piszczy? - Jakie opakowania są naprawdę naturalne? - Jak zwrócić uwagę klienta na kosmetyki naturalne? - Natura – najmodniejsze słowo w internecie. - Naturalne marki własne – jak stworzyć dobry brand?
To tylko niektóre z wątków. Program będzie rozbudowywany i aktualizowany.
Partnerem Złotym Forum Branży Kosmetycznej 2021 Piękno z natury jest marka Herbapol-Polana
Partnerem Srebrnym Forum Branży Kosmetycznej 2021 Piękno z natury jest marka TAAT
Świadoma konsumpcja
Z raportu firmy Nielsen "Breakthrough Innovations" – cyklicznej analizy nowości wprowadzanych w Europie, Stanach Zjednoczonych i w Azji – wynika, że coraz więcej innowacji w sektorze FMCG jest utrzymanych w trendzie świadomej konsumpcji. To produkty wegańskie, roślinne, z czystym składem, krótką etykietą, odpowiadające na potrzebę zrównoważonego rozwoju i dbania o środowisko. W samej edycji europejskiej raportu z 2020 r. 52 proc. nowości odwołuje się do tych wartości, w 2019 r. było to 26 proc. Przyjemne, dobre dla mnie, a jednocześnie dobre dla Ziemi – takich innowacji poszukują konsumenci.
Sklepy szukają ekologicznych produktów
Segment kosmetyków naturalnych rośnie szybciej niż cały rynek. I to te produkty ciągną go w górę. Umacnia się kategoria kosmetyków wegańskich. Pandemia przyspieszyła te zjawiska. Według danych GfK Polonia udział kosmetyków naturalnych w rynku tylko w miesiącach styczeń-czerwiec 2020 wzrósł o 40 proc. rok do roku, a wydatki na nie o 39 proc. osiągając wartość 194 mln zł. Również ekologiczne środki czystości zdobywają coraz większe grono odbiorców. Sklepy i sieci handlowe poszukują takich produktów, o czym świadczą działania wiodących detalistów, którzy tworzą „zielone strefy”, poszukują nowych, ciekawych, ekologicznych marek.Czytaj: Super-Pharm wprowadza zielone strefy z produktami naturalnymi
Anna Wasilewska 15 lat temu zamiast pracy w korporacji wybrała własną firmę. Dziś mówi,
Daria Prochenka swoją firmę Clochee założyła w 2013 r., kiedy kosmetyki naturalne i wegańskie
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022