REKLAMAŻyczenia wielkanocne - WK 2019

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska Markety

Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska Markety (Kaufland Polska)

Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska Markety podsumował w komentarzu dla portalu wiadomoscihandlowe.pl rok 2018 w działalności firmy. W roku ubiegłym dużym sukcesem okazały się m.in. automatyzacja procesów w logistyce, czy wprowadzenie programu lojalnościowego. Zapowiedział także inwestycje w marki własne, w tym drogeryjne.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)

Szef Kauflandu zapowiedział dalszy rozwój sieci na polskim rynku, a także inwestycje w logistykę i zielone technologie. - Obecnie mamy w Polsce 208 sklepów i w najbliższym czasie planujemy kolejne inwestycje. Równolegle intensywnie modernizujemy dotychczasowe markety, nie tylko odświeżając ich wygląd, ale także wdrażając nowoczesne i przyjazne dla środowiska rozwiązania. W sklepach i centrach logistycznych stawiamy na nowoczesną, wydajną energetycznie technologię. Wprowadzamy m.in. technologię odzysku ciepła odpadowego, która pozwala nam na  zmniejszenie zużycia energii oraz emisji CO2. W ubiegłym roku uruchomiliśmy jeden z najnowocześniejszych magazynów w Europie. Efektem wprowadzonej automatyzacji jest trzykrotny wzrost wydajności - mówi Gunnar Günther.

Fundamentalnym celem dla firmy jest poprawa wygody zakupów w sklepach sieci. Kaufland wprowadza nowe rozwiązania, które mają ułatwić klientom zakupy. - Przykładem są nowoczesne kasy samoobsługowe, które wdrożyliśmy w naszych marketach. W minionym roku wprowadziliśmy też nowy format gazety reklamowej. Oprócz standardowych informacji na klientów czeka szereg dodatkowych materiałów dostępnych za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji ,,Kaufland - Gazetka 3D’’. Umożliwiliśmy klientom także dokonywanie płatności poprzez Apple Pay – wylicza Gunnar Günther.

Dodaje, że od kwietnia 2018 r. w marketach sieci w Polsce funkcjonuje Program Payback, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Kaufland stał się tym samym jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy.

Firma bardzo mocno inwestuje także w ofertę asortymentową, jednym z kluczowych obszarów są produkty marki własnej. - W 2018 roku znacząco poszerzyliśmy asortyment naszych marek własnych. Wprowadziliśmy nowe marki spożywcze: K-Free oraz K-to go, markę drogeryjną Bevola oraz tekstylia dla dzieci: Kuniboo i Hip&Hopps. Na nowy rok zaplanowaliśmy kolejne nowości i mamy nadzieję, że spodobają się naszym klientom – mówi prezes Kauflandu w Polsce.

Kaufland, tak jak pozostałe firmy z branży handlowej w Polsce, musi się mierzyć ze zmianami w obszarze regulacji prawnych. - Wiele nieoczekiwanych zmian w 2018 r. przyniosła ustawa o ograniczeniu handlu w niedziele. Do tej pory skutki tych regulacji trudno jednoznacznie ocenić, ponieważ zarówno branża, jak i sami konsumenci wciąż dostosowują się do wprowadzonych zmian. Niemniej jednak rok 2018 potwierdził, że nasz model działalności oparty na połączeniu hipermarketowej różnorodności asortymentu i dyskontowych cen jest kierunkiem, w którym nadal chcemy się rozwijać. Działamy na wyjątkowo trudnym i wymagającym rynku, ale mimo to nasza konsekwentnie prowadzona strategia przynosi dobre rezultaty, co pozwala nam z ufnością patrzeć w przyszłość – podsumowuje Gunnar Günther.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony