6 grudnia 2022, 15:14



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Drogeria Hebe w Łomiankach, w centrum handlowym Prochownia Łomianki

Drogeria Hebe w Łomiankach, w centrum handlowym Prochownia Łomianki (fot. materiały prasowe)

Hebe – druga co do wielkości sieć drogerii działających na polskim rynku – otworzyła nowy sklep w Łomiankach, drugi w tym mieście oraz pierwszy w Garwolinie. Hebe w końcówce roku szybko powiększa swoją sieć sprzedaży. . 

Sieć Hebe otworzyła dziś, 6 grudnia, kolejną drogerię. Sklep powstał  w centrum handlowym Prochownia Łomianki, przy ul. Warszawskiej 122. To druga drogeria Hebe w tym mieście. 

Natomiast pierwsza drogeria Hebe powstała w Garwolinie, w Parku Handlowym, przy ul Trakt Lwowski 41.

Tradycyjnie otwarcia nowych sklepów to specjalne ceny i promocje. W ramach akcji „Twoje ulubione marki makijażowe do -40%” promocją objęte zostały kosmetyki m.in. marek takich jak: Claresa, Eveline Cosmetics, Max Factor, Bourjois, Maybelline, Gosh, Rimmel, Sally Hansen, Bell HypoAllergenic, Pierre René i Hean. W drugiej promocji „Pielęgnacja naturalna do -50%” klienci kupią produkty marek m.in.: Nacomi, Pure by Clochee, Only Bio, Feel Free i Resibo.

„Cenowe o szaleństwo” i „Promocje na otwarcie” to z kolei akcje, w ramach których można kupić wiele produktów do pielęgnacji i higieny osobistej do 50 proc. taniej.  

Tylko dziś, 6 grudnia 2022,  przy zakupach za min. 70 zł z kartą My Hebe klienci otrzymują rabat 10 zł.  

Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych działających na polskim rynku. Pierwsza drogeria Hebe powstała w 2011 r. w Warszawie przy al. Jerozolimskich. 16 września br., w Centrum Handlowym M1 przy al. Pokoju 67, została otwarta 300 drogeria stacjonarna Hebe. Hebe.pl to internetowy sklep portugalskiej sieci.

Hebe działa w grupie Jeronimo Martins, do której należy także sieć dyskontowa Biedronka. Hebe jest zarządzane przez spółkę Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja.

Hebe w roku kalendarzowym 2021 odnotowało wzrost sprzedaży o 182 mln zł (16,8 proc.).

Sprzedaż online Hebe osiągnęła 13 proc. udział w całości sprzedaży i wartość 165 mln zł. W porównaniu do 2020 roku wzrost sprzedaży w tym kanale wyniósł 87,3 mln zł.

Czytaj więcej: Hebe rośnie dwucyfrowo w kanale stacjonarnym i w e-commerce

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony