REKLAMAJARS - baner główny 09-19 kwietnia 2019

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

OPAKOWANIA

EKOLOGIA

 

22 marca 2019, 12:45



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Herbal Essences wykorzystuje ponownie plastik zebrany z plaż

Herbal Essences wykorzystuje ponownie plastik zebrany z plaż (fot. FB Herbal Essences)

Marka produktów do pielęgnacji włosów Procter & Gamble połączyła siły z firmą zajmującą się gospodarką odpadami TerraCycle i  stworzyła serię nadających się do recyklingu butelek szamponów i odżywek zawierających 25 proc. plastiku pochodzącego z plaż.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)

Herbal Essences znalazł sposób na wykorzystanie plastiku plażowego w nowej ekologicznej inicjatywie. Butelki z limitowanej edycji zostały wprowadzone na rynek z okazji Światowego Dnia Wody w dniu 22 marca i będą w sprzedaży do czerwca 2019 roku. Znajdą się w trzech kolekcjach Bio: renew Collections - „White Grapefruit & Mosa Mint”, „Argan Oil” i „Coconut Milk’”.

Partnerstwo firm będzie kontynuowane po czerwcu 2019 roku, bo Herbal Essences i TerraCycle połączyły siły w ramach programu recyklingowego, który rozpocznie się w USA przed Światowym Dniem Oceanu 8 czerwca. Jego celem jest zachęcenie kupujących do recyklingu butelek do pielęgnacji włosów.

- Takie działania jak włączenie plastikowego oceanu do naszych butelek to tylko jeden ze sposobów, w jaki wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, które mają mniejszy wpływ na środowisko - powiedział w oświadczeniu Ilaria Resta, dyrektor generalny P&G Hair Care w Ameryce Północnej.  

Podkreślił też, że to krok w kierunku długoterminowej wizji firmy wykorzystania w jej produktach i opakowaniach w 100 proc. odnawialnych i poddanych recyklingowi materiałów.

W styczniu gigant kosmetyczny Procter & Gamble (P&G) był jedną z kilku największych globalnych firm, które zaangażowały się w „Alliance to End Plastic Waste” (AEPW), organizację non-profit założoną w celu zwalczania odpadów plastikowych w oceanie. 

W 2017 roku P&G był również pierwszą firmą z branży FMCG, która wprowadziła butelkę szamponu z 25 proc. plastiku plażowego z recyklingu dla swojej marki Head & Shoulders. 
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony