REKLAMAChantal_Baner główny_13-27.04.2021

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Hurt i logistyka

 

25 stycznia 2021, 09:25



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Natalia Bruś, Collian Logistic: Pandemia zmieniła nie tylko procesy logistyczne ale także potrzeby konsumenta. W 2020 roku kosmetyki w intrenecie kupiło ponad 15 proc. Polaków.

Natalia Bruś, Collian Logistic: Pandemia zmieniła nie tylko procesy logistyczne ale także potrzeby konsumenta. W 2020 roku kosmetyki w intrenecie kupiło ponad 15 proc. Polaków. (fot.materiały prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMAe-Wydanie marcowe WK.pl Baner w artykule 12-24.04.2021

Trendy w logistyce

W branży kosmetycznej kluczową rolę odgrywa logistyka dystrybucji oraz zaopatrzenia, która prowadzi do efektywnej sprzedaży. Nowoczesne rozwiązania, czyli zintegrowany łańcuch dostaw, pozwala na dotarcie do klienta ostatecznego. Fulfillment to jeden z najszybciej rozwijających się procesów logistycznych w 2020 roku. Dzięki użyciu najnowszych rozwiązań informatycznych i technologii, takie działania jak magazynowanie, pakowanie czy dostarczanie po optymalizacji przez operatora logistycznego, mogą przynieść znaczące korzyści:  oszczędność czasu, szybszy rozwój firmy, czy zmniejszenie wydatków związanych z dystrybucją.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Adam Sobolewski 1 2 miesiące temu

    Rzeczywiście logistyka powinna być słowem roku. Outsourcing logistyki to jeden z trendów, które przewiduję w polskim biznesie. Przynajmniej wśród przedsiębiorstw, które planują rosnąć w kanale eCommerce obsługując bezpośrednio finalnych konsumentów. Wspomniane w artykule skrócenie Łańcuchów Dostaw wymaga zupełnie innych kompetencji niż dotychczas w relacjach z sieciami handlowymi.

    Edytowany: 2 miesiące temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony