REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny
Drogeria Jasmin w Wałbrzychu

Drogeria Jasmin w Wałbrzychu (fot. Drogerie Jasmin)

Atrakcyjna, uporządkowana tematycznie drogeria Jasmin w Wałbrzychu bezpośrednio sąsiaduje z apteką. Obie placówki mają jednego właściciela, który – wzorem wielkich sieci apteczno-drogeryjnych – zapragnął połączyć oba przedsięwzięcia w jednej lokalizacji. Koncepcja idealnie się sprawdziła, stąd zgłoszenie do konkursu Drogeria Roku 2018.

REKLAMASdruk - belka w artykułach - grudzień 2018

Jasmin w Wałbrzychu został otwarty rok temu w nowo wybudowanym Pasażu Piaskowa Góra, w  innowacyjnym koncepcie łączącym drogerię z apteką. Jego właściciel, będący w posiadania kilku aptek i otwierający kolejną, tym razem – wzorem wielkich sieci apteczno-drogeryjnych – zapragnął połączyć oba przedsięwzięcia. Sam zajął się wszystkim, co było związane z częścią apteczną, stworzenie przestrzeni drogeryjnej powierzając sieci Jasmin. Dzięki tej współpracy powstała atrakcyjna, uporządkowana tematycznie placówka o całkowitej powierzchni ok. 300 mkw., z czego na część drogeryjną przypada blisko połowa.

Nad wejściem do lokalu widnieje zarówno logo Jasmin jak i szyld „Apteka”. Również przy wejściu na podłodze znajdują się znaczniki kierujące do części aptecznej. – Dla wielu klientów, którzy trafiają do nas pierwszy raz  jest to zaskoczenie, ale zawsze bardzo pozytywnie reagują na możliwość zrobienia w jednym miejscu zakupów drogeryjnych i aptecznych. Ci którzy przychodzą z receptą na leki, zawsze skuszą się na jakiś produkt drogeryjny, ale też odwrotnie – preparaty przeciwbólowe czy przeciwprzeziębieniowe kupowane są często przy okazji kosmetyków – mówi Karolina Dydko, kierowniczka drogerii, która dotychczas, przez 10 lat zajmowała się w aptekach należących do Harego Zalegi, właściciela wałbrzyskiego Jasmina, zakupem kategorii dermokosmetycznych. Potrzeby klientek i trendy kosmetyczne nie są więc jej obce, choć z produktami typowo drogeryjnymi musiała się dopiero zapoznać. – Słuchałam rad kolegów z sieci Jasmin. Do tej pory wspieramy się wzajemnie i sadzę, że takie współdziałanie to jedna z naszych największych wartości – mówi Karolina Dydko.

– Minął już rok od jej otwarcia, a drogeria wciąż prężnie działa, jak zaraz po otwarciu. Mocno promuje się wśród okolicznych mieszkańców, samodzielnie projektując i dystrybuując ulotki reklamowe. Nieustannie organizuje promocje, tygodnie z markami, zaprasza klientki na dermokonsultacje i pokazy makijażu czy stylizacji paznokci. Tego typu wydarzenia organizowane są tutaj co najmniej raz w miesiącu – mówi Małgorzata Stelmaszczyk, manager ds. franczyzy sieci Jasmin.  

Właściciel placówki szybko podąża również za nowościami, dbając o to, by asortyment drogerii był jak najbardziej zróżnicowany. To co wyróżnia tę placówkę, to bardzo duży wybór kosmetyków naturalnych i zdrowej żywności. Atutem drogerii jest też stabilny zespół pięciu ekspedientek. – To właśnie dzięki ich pracy otrzymujemy pozytywne opinie od konsumentów, z których wielu szybko stało się naszymi stałymi klientami – mówi Karolina Dydko. Drogeria osiąga znakomite wyniki finansowe pomimo bliskiej konkurencji  Biedronki (w tym samym pasażu), Lidla, Kauflandu i Rossmanna.  

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony