REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

KONSUMENT i TRENDY

 

10 lipca 2018, 16:56



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Co trzecia Polka odczuwa stres. Producenci kosmetyków o tym wiedzą. Na półkach wieleu sklepów znajdziemy kosmetyki antystresowe

Co trzecia Polka odczuwa stres. Producenci kosmetyków o tym wiedzą. Na półkach wieleu sklepów znajdziemy kosmetyki antystresowe (fot. freeimages.com)

Kobiety i mężczyźni różnią się w ocenie swoich umiejętności oraz barier stających im na ścieżce rozwoju. Zrealizowane przez ADP badanie „Okiem europejskich pracowników 2018” pokazuje, że panie częściej narzekają na stres w pracy. Producenci kosmetyków o tym wiedzą. Na półkach drogeryjnych znajdziemy wiele produktów uwzględniających potrzeby zestresowanych konsumentek.

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

Kobiety w Polsce częściej cierpią z powodu stresu – zarówno w porównaniu z mężczyznami jak i mieszkankami innych państw europejskich. Ponad 31 proc. Polek twierdzi, że codziennie odczuwa stres, w porównaniu do 19 proc. średniej kobiet ze wszystkich ośmiu badanych państw europejskich. Producenci kosmetyków dostrzegli ten problem. Wśród produktów antystresowych znajdziemy m.in. kosmetyki marek Lancome, Phyris, Nivea, Ziaja czy Radox.

Polki natomiast w mniejszym stopniu niż ich koledzy z pracy obawiają się, że na drodze ich kariery zawodowej stanie metryka. W badaniu „Workforce View in Europe 2018” wiek jako przeszkodę wskazało jedynie 13 proc. polskich respondentek (względem 18 proc. wskazań wśród ankietowanych mężczyzn w z Polski). Polkom nie jest również straszny brak kwalifikacji - o takiej barierze mówi zaledwie co 20. z nich (vs 8,3 proc. mężczyzn).

Ponadto, kobiety częściej niż mężczyźni doceniają pracę na stanowiskach, które wymagają zróżnicowania kompetencji i dają możliwość dynamicznego awansu (8,3 proc. kobiet vs 6,6 proc. mężczyzn). Podobnie sprawy mają się w kontekście automatyzacji pracy. Robotów nie boi się aż 78,6 proc. kobiet i ponad 72 proc. mężczyzn.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony