REKLAMAK-Beauty wrzesień-październik 2018 - baner główny

KONSUMENT i TRENDY

RAPORTY I ANALIZY

 

14 lutego 2018, 17:19



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Czy to w podróży, czy podczas uprawiania sportów, konsumenci chcą się czuć komfortowo i pięknie

Czy to w podróży, czy podczas uprawiania sportów, konsumenci chcą się czuć komfortowo i pięknie (fot. fotolia.com)

Niezależnie od tego, czy wrzucane do torby sportowej, czy stosowane podczas podróży, kosmetyki pielęgnacyjne w przyjaznym formacie on-the-go stają się coraz bardziej popularne wśród kobiet w USA.

REKLAMAForum - loga partnerów w artykułach

Według najnowszych badań Mintela, ponad 80 proc. amerykanek używało lub chciałoby wypróbować, jak działają waciki lub chusteczki do twarzy z funkcją złuszczającą. Chusteczkami do demakijażu bez użycia wody lub lub rękawicami do demakijażu zastępującymi wszelkie preparaty myjące zainteresowanych jest 69 proc. konsumentek, a filtrami przeciwsłonecznymi w sztyfcie – 68 proc. To te produkty agencja badawcza określa kosmetykami w formacie on-the-go czyli do wygodnego stosowania w podróży.

Z tych samych badań wynika, że pewna grupa konsumentów jest gotowa zapłacić więcej za produkty, które zapewniają wygodę w oczyszczaniu, pielęgnacji czy ochronie skóry poza domem. 30 proc. kobiet zadeklarowało, że wybierze droższy produkt jeśli ma on wygodny aplikator lub jeśli spełnia więcej niż jedną funkcję.

– Podstawową potrzebą konsumentów kupujących produkty pielęgnacyjne jest oczywiście chęć zadbania o skórę. Jednak coraz częściej towarzyszy temu dążenie do wygody i usprawnienia rutynowych czynności. Jeśli produkt połączy te zadania, konsumenci będą gotowi wydać na niego więcej – mówi Alison Gaither, analityk ds. urody i higieny osobistej w firmie Mintel. Dodaje też, że nadchodzi czas marek oferujących szybkość i wygodę dbania o urodę. Obecnie, nawet gdy nie mamy dostępu do wody lub nie chcemy używać zbyt wielu produktów, nie zamierzamy rezygnować z procedur pielęgnacyjnych. Czy to w podróży, czy podczas uprawiania sportów, konsumenci chcą się czuć komfortowo i pięknie.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony