REKLAMAPrzewodnik po handlu - baner główny WK 2019

10 stycznia 2019, 11:44



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Powyżej: materiał z nowej kampanii wizerunkowej sieci Lidl

Powyżej: materiał z nowej kampanii wizerunkowej sieci Lidl (fot. Lidl Polska)

Sieć Lidl wystartowała z nową odsłoną kampanii wizerunkowej "Więcej na radość z życia". Firma chce pokazać, jak wygląda "od kuchni" praca w jej sklepach.

REKLAMAKongresFMCG_belka

- Na starcie kampanii, wiosną ubiegłego roku, poznaliśmy klientów sieci, którzy pokazywali swoje ulubione produkty i wyjaśniali, dlaczego cenią sobie zakupy w Lidlu. Jesienią sieć przedstawiła swoich pracowników, którzy opowiadali o swojej pracy w Lidlu. Z kolei teraz przyszła pora na pokazanie kulis funkcjonowania sklepów Lidl oraz całego doświadczenia związanego z zakupami - tłumaczy Lidl w komunikacie.

W nowych spotach i materiałach graficznych wybrzmiewają hasła takie jak "Lidlowi się ufa", "W Lidlu jest świeżo", czy "W Lidlu jest czysto". Lidl chce przekazać klientom - a także potencjalnym pracownikom - to, co uznaje za "ciekawostki" związane z działalnością firmy.

- Czy wiesz, że alejki w Lidlu są myte nawet 10 razy dziennie? A czy wiesz, że codziennie rano sprzątane jest całe otoczenie sklepu, a w okresie letnim rośliny podlewane są nawet kilka razy dziennie? Pracownicy Lidla o czystość w sklepach dbają codziennie, ale czy wiesz, że dwa razy do roku każdy sklep przechodzi generalne sprzątanie? - to przykłady informacji, jakie zamierza prezentować Lidl. Opowie o nich Mateusz Kocik, zastępca managera sklepu.

Z kolei Michał Heberle, pracujący w Lidlu od 17 lat, opowie o tym, w jaki sposób budowane są nowe placówki Lidla. - Można powiedzieć, że teraz grzejemy sobie Lidla lodówkami - mówi Heberle, odnosząc się do energooszczędnych rozwiązań zastosowanych w sklepach sieci, a także odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych.

W spotach wystąpią także Paweł Stachowiak, dyrektor ds. zakupów w Lidlu (który opowie o tym, iż w minionym roku sieć wprowadziła na rynek ponad 600 nowych produktów), oraz Agnieszka Robakowska, manager sklepu, pracująca w Lidlu od ośmiu lat (ona z kolei opowie o codziennych dostawach produktów i kontrolach świeżości owoców i warzyw, które - jak utrzymuje Lidl - odbywają się 12 razy dziennie).

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony