30 maja 2023
Coty, jedna z czołowych i powszechnie rozpoznawalnych firm kosmetycznych na świecie, rozszerza swoją obecność na polskim rynku poprzez dołączenie do grona firm prezentujących...
29 maja 2023
26 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Firma Primavera Parfum została wyłącznym operatorem logistycznym dla marki Bon Dia Beauty — brandu założonego przez Małgosię Heretyk-Musiał, aktorkę i influencerkę....
Obecnie delikatność nie jest popularna wśród zapachów na rynku. Klienci i klientki preferują intensywne perfumy, co sprawia, że producenci wychodzą naprzeciw tym...
25 maja 2023
23 maja 2023
W tym roku otworzymy kilkanaście drogerii w Polsce, w tym największą 600-metrową. Rozbudowujemy także magazyn obsługujący stacjonarne sklepy. Nasz rozwój jest stabilny i...
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
29 marca 2023
16 marca 2023, 10:40
wiadomoscikosmetyczne.pl
Mniej wydatków na Google Ads to więcej wydatków na metaverse i DAO - a tak przynajmniej wydaje się wyglądać najnowsza strategia promocyjna Lush. (Wiadomości Kosmetyczne)
Lush, który dezaktywował swoje konta w mediach społecznościowych w 2021 r. w ramach gestu przeciwstawiania się platformom, które nie walczą z fake news i cyberprzemocą, twierdzi, że obcina z budżetu promocyjnego „miliony”, które wydaje na Google Ads, w ramach „wielkiego buntu technologicznego”.
Opuściliśmy Instagrama, Facebooka i TikToka, wszystkie media należące do META, w Czarny Piątek w 2021 roku. Ogólnie rzecz biorąc, Lush jest nadal aktywny na YouTube, LinkedIn i Twitterze. Nasze wycofanie się z mediów META było decyzją poprzedzoną długim procesem — powiedział Tobias Kruse, kierownik ds. strategii rozwoju i komunikacji w oddziale Lush Global Digital Limited. Nie chcieliśmy, aby klienci pozostawali z nami w kontakcie za pośrednictwem platform, które mogą być szkodliwe dla nich i ich zdrowia. Decyzja o opuszczeniu mediów społecznościowych przez kultową markę kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy Lush jest podtrzymywana, a teraz dodatkowo ma ona obciąć swoje budżety na Google Ads.
Zamiast tego marka planuje przekierować budżety do mniejszych organizacji technologicznych i rozwiązań typu open source, aby móc wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznie zdrowych” przestrzeniach cyfrowych. Firma powiedziała, że wierzy w małą energię technologiczną: „Lush czuje, że znajdujemy się w parapetowym momencie buntu wielkich technologii i chcemy być tam podczas procesji otwarcia” – wyjaśniła firma w oświadczeniu. Firma wyznaczyła termin 1 lipca na ostateczną rewizję wydatków.
Dzięki własnym badaniom firma Lush odkryła, że tylko 52 proc. konsumentów uważa Google i Amazon za wiarygodne źródła informacji etycznych. Badanie wykazało, że kolejne 57 proc. uważa, że duże marki i korporacje dominują w technologii i kulturze online. Ponad połowa (55 proc.) chce, aby wielkie technologie miały mniejszą kontrolę online. Idąc dalej, wszystko zaprojektowane, zbudowane i opublikowane w całym planie technologicznym Lush będzie wykorzystywać technologię open source. Na przykład na początku tego miesiąca Lush wszedł do Metaverse, uruchamiając przestrzeń w DecentraLand – zdecentralizowanej autonomicznej organizacji (DAO), którą zarządzają jej użytkownicy. Sklep był cyfrowym bliźniakiem domowej aktywacji marki SXSW, która odbyła się w Austin w Teksasie w dniach 10-13 marca. Umożliwiło użytkownikom pierwsze spojrzenie na nowe produkty i komunikaty marki, a także umożliwiło wykonanie cyfrowej misji.
Czytaj także: Tobias Kruse, Lush: W kwestii social mediów podjęliśmy decyzję moralną, a nie komercyjną
Międzynarodowa marka kosmetyczna Lush, która jest znana na całym świecie ze swoich
Mo Constantine, współzałożycielka Lush, opracowała pierwszą bombę do kąpieli w 1989
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023