REKLAMADermena_Banner Główny_17.05-31.05.2023

16 marca 2023, 10:40



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Mniej wydatków na Google Ads to więcej wydatków na metaverse i DAO - a tak przynajmniej wydaje się wyglądać najnowsza strategia promocyjna Lush.

Mniej wydatków na Google Ads to więcej wydatków na metaverse i DAO - a tak przynajmniej wydaje się wyglądać najnowsza strategia promocyjna Lush. (Wiadomości Kosmetyczne)

Lush, który dezaktywował swoje konta w mediach społecznościowych w 2021 r. w ramach gestu przeciwstawiania się platformom, które nie walczą z fake news i cyberprzemocą, twierdzi, że obcina z budżetu promocyjnego „miliony”, które wydaje na Google Ads, w ramach „wielkiego buntu technologicznego”.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Opuściliśmy Instagrama, Facebooka i TikToka, wszystkie media należące do META, w Czarny Piątek w 2021 roku. Ogólnie rzecz biorąc, Lush jest nadal aktywny na YouTube, LinkedIn i Twitterze. Nasze wycofanie się z mediów META było decyzją poprzedzoną długim procesem — powiedział Tobias Kruse, kierownik ds. strategii rozwoju i komunikacji w oddziale Lush Global Digital Limited. Nie chcieliśmy, aby klienci pozostawali z nami w kontakcie za pośrednictwem platform, które mogą być szkodliwe dla nich i ich zdrowia. Decyzja o opuszczeniu mediów społecznościowych przez kultową markę kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy Lush jest podtrzymywana, a teraz dodatkowo ma ona obciąć swoje budżety na Google Ads.

Zamiast tego marka planuje przekierować budżety do mniejszych organizacji technologicznych i rozwiązań typu open source, aby móc wchodzić w interakcje z klientami w bardziej „etycznie zdrowych” przestrzeniach cyfrowych. Firma powiedziała, że wierzy w małą energię technologiczną: „Lush czuje, że znajdujemy się w parapetowym momencie buntu wielkich technologii i chcemy być tam podczas procesji otwarcia” – wyjaśniła firma w oświadczeniu. Firma wyznaczyła termin 1 lipca na ostateczną rewizję wydatków.

Dzięki własnym badaniom firma Lush odkryła, że tylko 52 proc. konsumentów uważa Google i Amazon za wiarygodne źródła informacji etycznych. Badanie wykazało, że kolejne 57 proc. uważa, że duże marki i korporacje dominują w technologii i kulturze online. Ponad połowa (55 proc.) chce, aby wielkie technologie miały mniejszą kontrolę online. Idąc dalej, wszystko zaprojektowane, zbudowane i opublikowane w całym planie technologicznym Lush będzie wykorzystywać technologię open source. Na przykład na początku tego miesiąca Lush wszedł do Metaverse, uruchamiając przestrzeń w DecentraLand – zdecentralizowanej autonomicznej organizacji (DAO), którą zarządzają jej użytkownicy. Sklep był cyfrowym bliźniakiem domowej aktywacji marki SXSW, która odbyła się w Austin w Teksasie w dniach 10-13 marca. Umożliwiło użytkownikom pierwsze spojrzenie na nowe produkty i komunikaty marki, a także umożliwiło wykonanie cyfrowej misji.

Czytaj także: Tobias Kruse, Lush: W kwestii social mediów podjęliśmy decyzję moralną, a nie komercyjną

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony