REKLAMAPrzewodnik po handlu - baner główny WK 2019

PRODUCENCI I MARKI

Innowacje

TECHNOLOGIE

 

22 maja 2019, 09:58



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
LVMH umożliwi sprawdzenie autentyczności swoich produktów np. marki Louis Vuitton

LVMH umożliwi sprawdzenie autentyczności swoich produktów np. marki Louis Vuitton (fot. FB Louis Vuitton)

Francuski gigant luksusu chce ułatwić weryfikację autentyczności produktów znanych marek dzięki wprowadzeniu technologii blockchain, która pomoże potwierdzić czy produkt jest oryginalny.

Technologia blockchain nazywa się Aura i ma także zapewnić konsumentom nie tylko sprawdzenie wiarygodności produktów, ale i większą przejrzystość zainteresowanym pochodzeniem produktów, np. pod kątem składu czy śladu węglowego.

Konsumenci będą mieli możliwość prześledzenia historii konkretnego produktu od momentu jego produkcji, poprzez proces dystrybucji, aż do sprzedaży na rynku wtórnym.

Francuska grupa luksusowa stanie się pierwszym globalnym graczem, który zastosuje technologię blockchain na taką skalę.

Jej wprowadzanie zacznie od marek Parfums Christian Dior i Louis Vuitton. Nowa platforma  Aura została opracowana przez ConsenSys i zostanie wdrożona w całym portfolio koncernu LVMH.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony