StoryEditor
Producenci
11.10.2021 00:00

Maybelline wyda miliony dolarów na walkę z depresją

Marka Maybelline poinformowała, że do 2025 roku przekaże 10 mln dolarów na cele związane ze zdrowiem psychicznym, w tym wsparcie osób dotkniętych depresją.

1 na 5 osób doświadcza lęku i depresji. Nasza marka podnosi świadomość i zachęca ludzi do szukania pomocy, zapewniając bezpłatne wsparcie 24/7 w przypadku lęku i depresji. Współpracując z wiodącymi organizacjami pozarządowymi zajmującymi się zdrowiem psychicznym, Maybelline zobowiązuje się do przekazania do 2025 roku 10 milionów dolarów na cele związane ze zdrowiem psychicznym – poinformowała marka należąca do wiodących brandów w koncernie L’Oreal.

To działanie w ramach  kampanii #BraveTogether prowadzonej przez markę, która zwróciła uwagę na to, że pandemia znacząco wpłynęła na zdrowie psychiczne całych społeczeństw. Głównymi celami Brave Together jest pomoc w eliminowaniu lęków i depresji, zapewnienie indywidualnego wsparcia tym, którzy na nie cierpią oraz ich rodzinom i bliskim. Maybelline zobowiązuje się do zainwestowania 10 milionów dolarów w ciągu najbliższych pięciu lat w organizacje zajmujące się zdrowiem psychicznym na całym świecie, które podzielają nasz cel, jakim jest dokonanie prawdziwej zmiany w podejściu do problemu.

Marka nawiązała m.in.  współpracę z czołową organizacją non-profit, Crisis Text Line, aby zapewnić większy dostęp do bezpłatnego, całodobowego, poufnego poradnictwa kryzysowego za pośrednictwem wiadomości tekstowych — osoby w potrzebie mogą wysłać SMS-a RAZEM pod numer 741741, aby skontaktować się z doradcą kryzysowym. Do tej pory Maybelline przekazała tej organizacji 500 tys.  dolarów, a w ciągu ostatniego roku bezpośrednio wsparła ponad 48 tys. rozmów z piszącymi w sytuacji kryzysowej.

Maybelline nawiązała także współpracę z Columbia University, aby opublikować białą księgę skupiającą się na globalnych wskaźnikach i przyczynach lęku i depresji charakterystycznych dla kobiet z pokolenia Z.

Marka uruchomiła także internetową witrynę edukacyjną, aby dać ludziom z całego świata dostęp do społeczności internetowej zawierającej inspiracje i prawdziwe historie pochodzące od osób, które są  na własnej drodze do zdrowia psychicznego, a także dostęp do ekspertów i porad.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 10:21
Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym
Lush pojawił się w Polsce w Lutym 2023 r.fot. Lush
Marka Lush otworzyła swój kolejny salon w Polsce. Wybrała kultowe centrum handlowe, w którym działa m.in. flagowa drogeria Rossmanna.

Kultowa marka Lush znana z naturalnych, wegańskich kosmetyków, otworzyła swój trzeci salon w Polsce. Zgodnie z zapowiedziami powstał on w łódzkiej Manufakturze. Manufaktura to szczególny obiekt, zarówno jeśli chodzi o architekturę, jak i dobór najemców. Tu swoje flagowe sklepy ulokowały m.in. Rossmann i Sephora. Te placówki także utrzymane są w duchu eko design.

image
Kosmetyki Lush są wegetariańskie i wegańskie
fot. Lush
Nowy sklep Lush został otwarty 5 kwietnia br. Ma powierzchnię 85 mkw. Łódzki sklep to jeden z niewielu na świecie, który wprowadził nową koncepcję ReMind, oferując najbardziej pożądane produkty z całej historii marki. Urządzony jest zgodnie z nową koncepcją wystroju – we wnętrzach wykorzystano materiały pochodzące z etycznych źródeł oraz takie, które można poddać recyklingowi. Sklep jest podzielony na strefy poświęcone różnym kategoriom produktów: znajdziemy tu kule do kąpieli, balsamy do ciała, produkty do włosów, a nawet autorską linię perfum. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, w Łodzi można kupić ulubione produkty z archiwów Lush.

Lush to znana na całym świecie marka tworząca kosmetyki wegetariańskie i wegańskie. Została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii, od początku ma jasno określoną misję: zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i praw zwierząt. Wszystkie produkty kosmetyczne marki wytwarzane są w sposób etyczny, nietestowane na zwierzętach, w 100 proc. wegetariańskie oraz w 92 proc. wegańskie.

Swój pierwszy sklep marka Lush otworzyła w Polsce w lutym 2023 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.04.2024 18:06
Sensum Mare wspiera walkę z nowotworami skóry
Marka Sensum Mare podkreśla w swojej komunikacji konieczność ochrony przeciwsłonecznej w profilaktyce nowotworów skóryfot. Sensum Mare
Marka Sensum Mare rozpoczęła kampanię edukacyjną na temat profilaktyki chorób skóry wywołanych przez brak ochrony przed nadmiernym promieniowaniem UV. Część środków ze sprzedaży swoich produktów przekazuje na działania stowarzyszenia wspierającego osoby chore na mięsaki i czerniaki skóry.

Nadmierne opalanie, bez ochrony, jest przyczyną przyspieszonego starzenia się skóry. Może także być podłożem do nowotworów skóry. W Polsce co roku diagnozowanych jest wciąż od 3700 do 4000 przypadków czerniaka.

Wiele marek kosmetycznych zwraca ostatnio uwagę w swoich przekazach na znaczenie profilaktyki przeciwsłonecznej, a tym samym przeciwstarzeniowej i przeciwnowotworowej. W tym kierunku idzie także kampania marki Sensum Mare.

W ramach kampanii „Twoja skóra gotowa na lata” marka przekazuje 5 proc. zysku od sprzedaży produktu Algodrops Satin – kremowej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR – na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma. Na stronie internetowej marki produkt kosztuje 169 zł. Na konto Stowarzyszenia wpływa więc 8,25 zł od sprzedanej sztuki.

Czytaj także: DermTech: millenialsi i pokolenie X nie przestrzegają nawyków bezpiecznego opalania

W swoich przekazach marka podkreśla, że stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i  reaplikacja preparatów ochronnych –można znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania na nowotwory skóry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 12:09