REKLAMAK-Beauty wrzesień-październik 2018 - baner główny

KONSUMENT i TRENDY

 

23 sierpnia 2018, 16:54



Technologia ma duży wpływ na życie AVID. 58 proc. młodych Brytyjczyków lubi oglądać filmy innych osób korzystających z kosmetyków i testujących je

Technologia ma duży wpływ na życie AVID. 58 proc. młodych Brytyjczyków lubi oglądać filmy innych osób korzystających z kosmetyków i testujących je (fot. adobe stock)

Rynek kosmetyków dla nastolatków jest wart dużych pieniędzy – twierdzą analitycy Mintela podpierając się przykładami celebrytów, vlogerów i blogerów, takich jak Kylie Jenner i Zoella, których posty śledzą miliony użytkowników internetu na świecie. Kim są młodzi konsumenci? To świadomi influencerzy, znakomicie zaznajomieni z najnowocześniejszymi technologiami, wychowani na instruktażowych filmach. To pokolenie AVID (Approaching adulthood, Video driven, Influencer aware and Digital natives).

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

Młodzi konsumenci kosmetyków, którymi zajął się Mintel, zbliżają się do dorosłości. Zyskują niezależność, czy to poprzez wchodzenie na rynek pracy, czy zdobywanie wyższego wykształcenia. Mają już pieniądze i odpowiadają za podejmowanie przez siebie decyzje.

Są napędzani technologią video. Ich edukacja dotycząca piękna wciąż trwa i nigdy się nie kończy. Dorastali dzięki samouczkom video, uwzględniającym wszystkie typy urody, co zachęciło ich do eksperymentowania, bycia bardziej kreatywnymi.

Mają nowe autorytety w dziedzinie piękna. Poprzednie pokolenia dorastały z czasopismami i celebrytami, a także z mediami społecznościowymi, gdzie konsumenci szukali inspiracji. Obecnie do tych wszystkich elementów doszli jeszcze influencerzy – realne, bliskie każdemu odbiorcy, a zarazem wpływowe osoby, które mają kontakt z konsumentami na różnych płaszczyznach.  

Cyfrowi tubylcy rozumieją nowe media, są "inteligentni w Internecie" – ostrożni w wymianie danych, świadomi hacków i obawiający się śledzących je marek. Błędnie kojarzą się z „generacją selfie”. W rzeczywistości są mniej skorzy niż milenialsi do publikowania zdjęć i upubliczniania swojego życia w internecie. 

Technologia ma silny wpływ na styl życia AVID – mówi Charlotte Libby, Global Beauty Analyst z Mintela. – Oprócz tradycyjnych problemów, które dotykają nastolatków, młodzi ludzie muszą  poradzić sobie z negatywnymi zjawiskami, które rozwiązać mogłaby także branża kosmetyczna. Zniekształcony obraz piękna, przez ciągłe stosowanie filtrów fotograficznych i programów do obróbki zdjęć, został wzmocniony przez dominację mediów społecznościowych. Dlatego konsumenci AVID przywiązują większą wagę do przyjemnych aspektów piękna, do zabiegów upiększających, a nie do tych, które zmieniają wygląd. Skłaniają się ku markom multisensorycznym, prowadzącym wielowymiarową komunikację, angażującym się w dialog, oferującym ciekawe, przyjemne, interaktywne  produkty oraz mającym doświadczenie w sprzedaży.  

• 80% konsumentów w Wielkiej Brytanii w wieku 16-20 lat kupiło produkty kosmetyczne w ciągu ostatniego roku

• 64% konsumentów w Wielkiej Brytanii w wieku 16-20 lat jest podekscytowanych produktami kosmetycznymi, które są przyjemne w użyciu

• 61% badanych w Wielkiej Brytanii w wieku 16-20 lat jest zainteresowanych badaniem skóry i włosów

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony