StoryEditor
Producenci
30.11.2017 00:00

Nesperta chce rozszerzyć grono użykowniczek hybryd: Hi Hybrid – młodsza siostra Semilaka

Firma Nesperta zaprezentowała nowa markę lakierów hybrydowych. Od jej flagowego brandu, którym jest Semilac, Hi Hybrid różni się m.in. grupą docelową, ceną i dostępnością produktów. Lakiery przeznaczone są dla młodych dziewczyn, które same chcą sobie robić manicure hybrydowy w domu, lubią eksperymenty, częste zmiany, a w doborze kosmetyków istotna jest dla nich cena.

Hybrydowe lakiery do paznokci Hi Hybrid są przeznaczone dla młodych dziewczyn w wieku 16-25 lat. – Radosnych, autentycznych, pewnych siebie, z pasją i poczuciem humoru – wyjaśniała podczas ich premiery Paulina Piątek, PR manager Nesperta.

Młodą markę od swojej starszej  siostry – profesjonalnych lakierów hybrydowych Semilac –  odróżnia nie tylko grupa docelowa. Lakiery Hi Hybrid są przeznaczone do odważnych eksperymentów w domu (w odróżnieniu od lakierów Semilac, które w swoim założeniu stworzone zostały do wykonywania perfekcyjnego manicure’u w salonie kosmetycznym). Są łatwiejsze w stosowaniu, mają mniejszą pojemność i bardziej przystępna cenę. Mają być także szeroko dostępne – w e-sklepie oraz w licznych drogeriach.

Manicure hybrydowy staje się coraz bardziej popularny. – Już co czwarta Polka używa lakieru hybrydowego. A rok wcześniej było to zaledwie 9 proc. Dzięki naszej propozycji dynamika wzrostu może jeszcze bardziej przyspieszyć, bowiem tworząc nowa markę zidentyfikowaliśmy bariery, które powodowały, że część kobiet – głównie tych najmłodszych – nie była zainteresowana tego typu manicure’m – mówi Krzysztof Gamański, brand manager Hi Hybrid. Według jego słów te najważniejsze bariery to cena wykonania usługi w salonie, skomplikowane stosowanie (aplikacja i zdejmowanie), a także trwałość (dla młodych osób lubiących zmiany trzy tygodnie z jednym kolorem na paznokciach nie jest zaletą).

Lakiery Hi Hybrid są przeznaczone do stosowania w domu, a komunikacja marki stawia na rytuał stylizacji paznokci podczas wieczoru z przyjaciółkami. Na stronie marki oraz w kanałach w mediach społecznościowych prezentowane są tutoriale wyjaśniające jak zrobić manicure hybrydowy i pokazujące, że nie musi się on kojarzyć się z drogimi, skomplikowanymi i niedostępnymi narzędziami. Starter Hi Hybrid, w którym oferowane są niezbędne akcesoria wraz lampą UV/LED oraz jednym lakierem w kolorze intensywnej czerwieni kosztuje 169,99 zł. Pojedyncze lakiery o pojemności 5 ml to koszt 19,99 zł. Oferowane są w czterech seriach kolorystycznych – Party, Sport, Travel oraz Date. Każda zawiera po 12 odcieni – od stonowanych barw natury i pasteli po odważne brokaty i neony.

Hasłem nowych lakierów jest: Say hi to hybrid! W sprzedaży dostępne są od początku grudnia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 10:21
Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym
Lush pojawił się w Polsce w Lutym 2023 r.fot. Lush
Marka Lush otworzyła swój kolejny salon w Polsce. Wybrała kultowe centrum handlowe, w którym działa m.in. flagowa drogeria Rossmanna.

Kultowa marka Lush znana z naturalnych, wegańskich kosmetyków, otworzyła swój trzeci salon w Polsce. Zgodnie z zapowiedziami powstał on w łódzkiej Manufakturze. Manufaktura to szczególny obiekt, zarówno jeśli chodzi o architekturę, jak i dobór najemców. Tu swoje flagowe sklepy ulokowały m.in. Rossmann i Sephora. Te placówki także utrzymane są w duchu eko design.

image
Kosmetyki Lush są wegetariańskie i wegańskie
fot. Lush
Nowy sklep Lush został otwarty 5 kwietnia br. Ma powierzchnię 85 mkw. Łódzki sklep to jeden z niewielu na świecie, który wprowadził nową koncepcję ReMind, oferując najbardziej pożądane produkty z całej historii marki. Urządzony jest zgodnie z nową koncepcją wystroju – we wnętrzach wykorzystano materiały pochodzące z etycznych źródeł oraz takie, które można poddać recyklingowi. Sklep jest podzielony na strefy poświęcone różnym kategoriom produktów: znajdziemy tu kule do kąpieli, balsamy do ciała, produkty do włosów, a nawet autorską linię perfum. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, w Łodzi można kupić ulubione produkty z archiwów Lush.

Lush to znana na całym świecie marka tworząca kosmetyki wegetariańskie i wegańskie. Została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii, od początku ma jasno określoną misję: zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i praw zwierząt. Wszystkie produkty kosmetyczne marki wytwarzane są w sposób etyczny, nietestowane na zwierzętach, w 100 proc. wegetariańskie oraz w 92 proc. wegańskie.

Swój pierwszy sklep marka Lush otworzyła w Polsce w lutym 2023 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.04.2024 18:06
Sensum Mare wspiera walkę z nowotworami skóry
Marka Sensum Mare podkreśla w swojej komunikacji konieczność ochrony przeciwsłonecznej w profilaktyce nowotworów skóryfot. Sensum Mare
Marka Sensum Mare rozpoczęła kampanię edukacyjną na temat profilaktyki chorób skóry wywołanych przez brak ochrony przed nadmiernym promieniowaniem UV. Część środków ze sprzedaży swoich produktów przekazuje na działania stowarzyszenia wspierającego osoby chore na mięsaki i czerniaki skóry.

Nadmierne opalanie, bez ochrony, jest przyczyną przyspieszonego starzenia się skóry. Może także być podłożem do nowotworów skóry. W Polsce co roku diagnozowanych jest wciąż od 3700 do 4000 przypadków czerniaka.

Wiele marek kosmetycznych zwraca ostatnio uwagę w swoich przekazach na znaczenie profilaktyki przeciwsłonecznej, a tym samym przeciwstarzeniowej i przeciwnowotworowej. W tym kierunku idzie także kampania marki Sensum Mare.

W ramach kampanii „Twoja skóra gotowa na lata” marka przekazuje 5 proc. zysku od sprzedaży produktu Algodrops Satin – kremowej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR – na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma. Na stronie internetowej marki produkt kosztuje 169 zł. Na konto Stowarzyszenia wpływa więc 8,25 zł od sprzedanej sztuki.

Czytaj także: DermTech: millenialsi i pokolenie X nie przestrzegają nawyków bezpiecznego opalania

W swoich przekazach marka podkreśla, że stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i  reaplikacja preparatów ochronnych –można znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania na nowotwory skóry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 12:52