REKLAMADrogeria Roku 2018

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

 

20 listopada 2017, 14:54



wiadomoscikosmetyczne.pl

ostatnie artykuły ‹

(fot. materiały prasowe )

Firma Pharma CF zmieniła wizerunek marki Bond. W kampaniach nie występuje już Mariusz Czerkawski, kosmetyki dedykowane są „mężczyznom z życia wziętym”.  Asortyment został zoptymalizowany i unowocześniony.

Bond, główna marka męska w portfolio firmy Pharma CF, została całkowicie przebudowana pod względem oferty, designu, grupy docelowej i przekazu marketingowego. Po badaniach rynkowych, które na zlecenie producenta prowadziła wyspecjalizowana agencja marketingowa, zrezygnowano ze wsparcia celebryty. Sportowiec Mariusz Czerkawski nie sygnuje już Bonda swoją twarzą. Kosmetyki bliższe są zwykłym mężczyznom – „z życia wziętym”. 

Poszczególne linie kosmetyków otrzymały nowoczesny i jednolity wizerunek z mocno wyeksponowaną nazwą marki. Asortyment został ograniczony do podstawowych i najpopularniejszych linii. 

Do października trwała intensywna kampania marki w telewizji, w  TVP, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych. Spot sponsorski wyświetlony był 10 tys. razy. Kampanię wspierały działania outdoorowe na 305 nośnikach w 52 miastach średniej wielkości.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony