1 lipca 2022
Półki kosmetyczne sieci Kaufland robią się coraz bardziej naturalne. Na stałe do oferty sklepów weszły właśnie kosmetyki naturalne marki beBIO, których...
30 czerwca 2022
28 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Rynek dóbr luksusowych odbił się po pandemii. W 2021 r. jego wartość wyniosła 30 mld zł. Konsumenci wydawali więcej, ale głównie na luksusowe samochody. Sprzedaż...
29 czerwca 2022
Kolagen to idealna propozycja dla kobiet, które pomimo akceptacji procesów starzenia, chciałyby mieć możliwość wpłynięcia na utrzymanie młodego wyglądu jak...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
5 maja 2022, 00:11
wiadomoscikosmetyczne.pl
Polskie firmy kosmetyczne spotykają się co roku na targach Cosmoprof Worldwide Bolonia. W tym roku były jedną z największych delegacji (fot.materiały prasowe Cosmoprof Worldwide Bologna)
Rynek włoski nie jest priorytetowym dla polskich eksporterów kosmetyków, dlatego Polska Izba Biznesowa we Włoszech CAPI przygotowała dwie konferencje dla uczestników tegorocznych targów Cosmoprof w Bolonii. Ich tematyka powstała na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród członków Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.
28 kwietnia, w dzień przed rozpoczęciem targów, Polska Izba Biznesowa we Włoszech CAPI zorganizowała konferencję pt. Włoski rynek kosmetyczny – to trzeba wiedzieć.
Czytaj więcej: Włoski rynek kosmetyczny – konferencja przed oficjalną premierą raportu na Cosmoprof
Natomiast 29 kwietnia Izba zaprosiła na konferencję pt. Warunki sprzedaży kosmetyków na rynku włoskim, która odbyła się na terenie targów, w polskim pawilonie narodowym. Wydarzenie otworzyła i moderowała Ewa Trzcińska, prezes PIBW CAPI.
O O tym jak można sprzedawać na rynku włoskim, respektując włoskie prawo, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów VAT, mówił Fulvio Portinari z BFT Tax&Legal.
Adwokat Zuzanna Brocka, BFT Tax&Legal, przybliżyła prawne aspekty działalności gospodarczej, w tym umowy agencyjnej, która we Włoszech jest bardzo powszechnym sposobem współpracy firmy z jej przedstawicielem handlowym.
Współczesna kobieta we Włoszech – wizerunek a rzeczywistość, to z kolei temat prezentacji Kamili Wierzbickiej ze Studia Flaminio na temat tego jak postrzegają siebie włoskie kobiety oraz jak wielowymiarowa jest ich rola w społeczeństwie.
Polska Izba Biznesowa we Włoszech CAPI powstała w 2020 r. w Bolonii i postawiła sobie za cel tworzenie relacji biznesowych pomiędzy firmami z Polski i z Włoch oraz promowanie Polski jako kraju i marki.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022