REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

(fot. K. Bochner/Wiadomości Kosmetyczne)

Ponad 150 polskich firm wzięło udział w 51 edycji targów kosmetycznych Cosmoprof w Bolonii i zaprezentowały się znakomicie. Większość wystawiła się w polskim pawilonie narodowym. Cosmoprof we Włoszech to jedno z najważniejszych i największych wydarzeń dla kosmetycznego świata. Zapraszamy na naszą fotorelację z tej kolebki kosmetycznych trendów! 

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

W zeszłym roku, 50. edycja targów Cosmoprof przyciągnęła uwagę rekordowej liczby ponad 250 tys. gości ze 150 krajów. Na łącznej powierzchni ponad 140 tys. mkw. swoje produkty i usługi zaprezentowało 2 776 wystawców z 69 krajów, w tym ponad 100 z Polski.

Czekamy na podsumowania tegorocznej edycji targów, które właśnie dobiegły końca. Już wiadomo jednak, że polskich firm w Bolonii przybyło. Zaprezentowało się aż 150 producentów z Polski. Zarówno największe firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku i mocne na rynkach zagranicznych, jak i małe firmy oraz start-upy, które skorzystały z dotacji na rozwój eksportu i  poszukują pierwszych dystrybutorów na świecie.

Większość polskich stoisk znalazła się w pawilonie narodowym, w hali nr 16, która tym razem była dzielona z firmami z Hiszpanii i Francji. Polska strefa wyglądała imponująco. Profesjonalne ekspozycje przyciągały uwagę swoimi gabarytami, nowoczesną aranżacją, jasnym oświetleniem i zdecydowanie wybijały się na tle konkurencji z innych krajów. Całość obrandowana logo Polska była spójna, a jednocześnie każda z firm i marek zachowała swój indywidualny styl i charakter. Za zabudowę większości stoisk odpowiadała firma Polcharm, która zdaniem wystawców wywiązała się ze swojego zadania znakomicie. Polskie firmy prezentowały się również w innych targowych strefach, m.in. green&organic i beauty&spa, a także na odbywających się równocześnie targach Cosmopack poświęconych rozwiązaniom w branży opakowaniowej.  

Targi we Włoszech były pierwszą imprezą branżową, na której Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizowała polskie stoisko informacyjno-promocyjne w związku z realizacją branżowego programu promocji sektora kosmetycznego, w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Na stoisku narodowym przedstawiciele polskich firm, również tych, które nie miały swoich ekspozycji, mogli się spotkać z potencjalnymi kontrahentami. Również wszystkie zainteresowane firmy mogły wpisać swoje dane do katalogu targowego przygotowanego przez PAIH na Cosmoprof i wyłożyć na stoisku swoje materiały informacyjne. Kolejna taka okazja nadarzy się przed majowymi targami w Dubaju. Informacji o terminach na dostarczanie danych i materiałów promocyjnych do PAIH należy szukać na stronie polish-cosmetics.com

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony