REKLAMAPPH - baner główny - lipiec 2019 r.

PRODUCENCI I MARKI

 

18 czerwca 2019, 09:52



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Ponad 300 pracowników L’Oréal Polska i  L’Oréal Warsaw Plant wsparło kilkanaście placówek i organizacji non-profit, w ramach Citizen Day – globalnego programu wolontariatu Grupy L’Oréal.  

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (lipiec PROMO)
W Mazowieckim Szpitalu Onkologicznym w Wieliszewie odbyły się warsztaty makijażu dla pacjentek, które walczą z chorobą. Szkolenie z technik makijażu dla pacjentem w trakcie lub po terapii onkologicznej prowadzili wyspecjalizowani wolontariusze.

W Mazowieckim Szpitalu Onkologicznym w Wieliszewie odbyły się warsztaty makijażu dla pacjentek, które walczą z chorobą. Szkolenie z technik makijażu dla pacjentem w trakcie lub po terapii onkologicznej prowadzili wyspecjalizowani wolontariusze. (fot. mat. prasowe )

Akcja Citizen Day odbyła się w pierwszych tygodniach czerwca. Pracownicy L’Oréal Polska i  L’Oréal Warsaw Plant wykorzystali swoje umiejętności w pracy na rzecz organizacji pozarządowych, placówek wychowawczych oraz dla społeczności miejskich. W sumie wsparli 12 placówek, instytucji i organizacji non-profit, poświęcając na to blisko 2 tys. godzin pracy. Z szacunków firmy wynika, że z pomocy wolontariuszy L’Oréala skorzystało niemal 6 tys. beneficjentów.

– L’Oréal uważa za swój obowiązek zapewnienie pracownikom możliwości i środków do podejmowania inicjatyw wolontariackich i wykonywania konkretnych prac, ponieważ w kontekście bieżących potrzeb społecznych i środowiskowych takie działanie ma znaczenie – powiedziała Alexandra Palt, chief corporate responsibility officer L’Oréal.

Zapoczątkowany w 2010 r. doroczny dzień pracy społecznej umożliwia pracownikom grupy L’Oréal z prawie 65 krajów przeznaczyć ponad milion godzin pracy na rzecz setek organizacji non-profit i ich beneficjentów. W ubiegłym roku prawie 30 tys. pracowników w 63 krajach włączyło się w akcje na rzecz 855 organizacji non-profit, poświęcając 170 tys. godzin prac społecznych.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony