REKLAMA

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

 

24 czerwca 2019, 11:42



Celem organizacji The Global Alliance for Responsible Media jest stworzenie nacisku na największe platformy społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy YouTube mającego skłonić je do bardziej aktywnego zwalczania negatywnych zjawisk w social mediach

Celem organizacji The Global Alliance for Responsible Media jest stworzenie nacisku na największe platformy społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy YouTube mającego skłonić je do bardziej aktywnego zwalczania negatywnych zjawisk w social mediach (fot. adobe stock)

Najwięksi reklamodawcy i agencje m.in. Adidas, Danone, Diageo, Mondelez International, Nestle, Procter & Gamble, Unilever, WPP, IPG, Publicis, Omnicom oraz Dentsu powołały organizację The Global Alliance for Responsible Media, która ma wpływać na media społeczościowe, by zwalczały negatywne zjawiska, takie jak mowa nienawiści czy fake newsy – podały Wirtualnemedia.pl

REKLAMA

Organizacja The Global Alliance for Responsible Media powstała podczas tegorocznego spotkania branży reklamowej w Cannes. Wśród założycieli stowarzyszenia znalazły się najwięksi reklamodawcy i agencje, m.in. Adidas, Danone, Diageo, Mondelez International, Nestle, Procter & Gamble, Unilever, WPP, IPG, Publicis, Omnicom oraz Dentsu.

„Celem organizacji jest stworzenie nacisku na największe platformy społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter czy YouTube mającego skłonić je do bardziej aktywnego zwalczania negatywnych zjawisk w social mediach, takich jak mowa nienawiści, fake newsy, propaganda terrorystyczna lub treści pedofilskie. Członkowie stowarzyszenia zapowiadają, że zamierzają też walczyć o uczynienie z internetu, a szczególnie z platform społecznościowych, bezpiecznej przestrzeni zarówno dla użytkowników, jak i dla marek reklamujących się w sieci” – czytamy na Wirtualnemedia.pl

Komentująca tę inicjatywę Anna Robotycka, managing partner w F11 Agency / AMIN Worldwide powiedziała dla Wirtualnemedia.pl, że inicjatywa jest mocno spóźniona, a firmy dysponują bardziej skutecznymi narzędziami nacisku na media społecznościowe.  – Niestety z patologią w internecie nie wygramy, choć oczywiście powinniśmy się starać. Moim zdaniem jako branża powinniśmy się skupić na lepszym wyedukowaniu odbiorców w zagrożeniach wynikających m.in. z mediów społecznościowych, zwłaszcza, że środki nacisku na serwisy społecznościowe posiadamy - są to pieniądze i rekomendacje wydatków mediowych dla klientów. Z pewnością rzecz bardziej skuteczna niż apele i odezwy – stwierdziła Anna Robotycka.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony