REKLAMAHAINZ-GLAS - Baner Główny WK (26.06 - 06.07.2019)

9 października 2018, 14:17



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

(fot. Shootit/Wiadomosci Kosmetyczne)

Ponad 450 menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne, handel i usługi wzięło udział w VI Forum Branży Kosmetycznej, które odbyło się 2 października 2018 r. w Warszawie. Forum na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych biznesowych spotkań poświęconych rynkowi kosmetycznemu. Jedyne w pełni branżowe, którego najważniejszym celem jest łączenie ze sobą partnerów działających w biznesie kosmetycznym.  Forum organizowane jest przez wydawcę „Wiadomości Kosmetycznych” – czołowego magazynu na rynku prasy B2B poświęconego rynkowi kosmetycznemu.

Wyjątkowa formuła Forum Branży Kosmetycznej, na którą składają się wykłady, dyskusje panelowe, indywidualne spotkania biznesowe oraz targi top produktów, idealnie się sprawdza i owocuje dynamicznym rozwojem projektu. W tym roku w wydarzeniu wzięło udział ponad 450 osób związanych z biznesem kosmetycznym z Polski i z zagranicy.

Po raz pierwszy program Forum powstawał przy współpracy z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego (PZPK) –  organizacją zrzeszającą ponad 170 firm związanych z branżą kosmetyczną i działającą na rzecz jej rozwoju. Patronem wydarzenia była także Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) odpowiedzialna za rządowy projekt promocji polskich marek kosmetycznych na rynkach zagranicznych.

Spotkanie handlu i producentów
Konferencja cieszy się coraz większym zainteresowaniem nie tylko wśród producentów, ale i menedżerów reprezentujących sieci handlowe. W VI Forum Branży Kosmetycznej uczestniczyli przedstawiciele czołowych sieci drogeryjnych, perfumeryjnych, aptecznych, sklepów wolnocłowych, sieci dyskontów, super-  i hipermarketów, a nawet stacji paliw działających w Polsce. Z ofertą producentów zapoznali się menedżerowie – prezesi, dyrektorzy działu zakupów, category managerowie m.in. z  firm: Douglas Polska, Hebe, Drogerie Natura, Kontigo, Super-Pharm, Blue Stop, Drogerie Jasmin, Drogerie Jawa,   Drogerie Laboo, Drogerie Noel, DP Drogerie Polskie, Kosmeteria - Eksperci Urody, Drogerie Sekret Urody, Polska Sieć Drogerii Vica, Legardere Duty Free  (Aelia Polska, Relay, Inmedio, World of Beauty & Art), Baltona, Cefarm Apteki (Farmacol), Cosmedica Drogeria i Apteka, DOZ Dbam o Zdrowie, Dr Max, Gemini Apteki, Hebe Apteki, Ziko, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc,  Lidl,  Lotos, Kolporter,  Małpka.
Nie zabrakło reprezentantów perfumerii i drogerii internetowych, takich jak Perfumesco.pl, Superkoszyk.pl, Bdsklep.pl, Frisco.pl a także hurtowni i firm dystrybucyjnych, m.in.: Błysk, Davi, Grupa Delko, Grupa Południe, Navo Orbico, PGD Polska, Sonia, An-Mar, Mini-Max Agencja Promocyjno-Handlowa, Temido Dystrybutor Kosmetyków.

Forum Branży Kosmetycznej nabiera coraz bardziej międzynarodowego charakteru. Polscy producenci mieli okazję nawiązać kontakty z menedżerami reprezentującymi Alibaba Group, którzy wprowadzają europejskie marki na tę największą platformę e-commerce działającą w Chinach. Do Warszawy przylecieli również przedstawiciele Fozzy Group – jednego z największych ukraińskich detalistów, rozwijającego m.in. sieć drogerii połączonych z aptekami oraz hiper- i supermarketów, którzy poszukiwali w Polsce dostawców kosmetyków, produktów do higieny oraz chemii gospodarczej.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony