24 czerwca 2022
Sephora Wonderland to spotkanie z kosmetycznymi markami premium obecnymi w tej największej na świecie sieci perfumerii. Zorganizowane jest w formie trzydniowych targów. Wystawia...
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
21 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
9 października 2018, 14:17
wiadomoscikosmetyczne.pl
(fot. Shootit/Wiadomosci Kosmetyczne)
Ponad 450 menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne, handel i usługi wzięło udział w VI Forum Branży Kosmetycznej, które odbyło się 2 października 2018 r. w Warszawie. Forum na stałe wpisało się w kalendarz najważniejszych biznesowych spotkań poświęconych rynkowi kosmetycznemu. Jedyne w pełni branżowe, którego najważniejszym celem jest łączenie ze sobą partnerów działających w biznesie kosmetycznym. Forum organizowane jest przez wydawcę „Wiadomości Kosmetycznych” – czołowego magazynu na rynku prasy B2B poświęconego rynkowi kosmetycznemu.
Wyjątkowa formuła Forum Branży Kosmetycznej, na którą składają się wykłady, dyskusje panelowe, indywidualne spotkania biznesowe oraz targi top produktów, idealnie się sprawdza i owocuje dynamicznym rozwojem projektu. W tym roku w wydarzeniu wzięło udział ponad 450 osób związanych z biznesem kosmetycznym z Polski i z zagranicy.
Po raz pierwszy program Forum powstawał przy współpracy z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego (PZPK) – organizacją zrzeszającą ponad 170 firm związanych z branżą kosmetyczną i działającą na rzecz jej rozwoju. Patronem wydarzenia była także Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) odpowiedzialna za rządowy projekt promocji polskich marek kosmetycznych na rynkach zagranicznych.
Spotkanie handlu i producentówKonferencja cieszy się coraz większym zainteresowaniem nie tylko wśród producentów, ale i menedżerów reprezentujących sieci handlowe. W VI Forum Branży Kosmetycznej uczestniczyli przedstawiciele czołowych sieci drogeryjnych, perfumeryjnych, aptecznych, sklepów wolnocłowych, sieci dyskontów, super- i hipermarketów, a nawet stacji paliw działających w Polsce. Z ofertą producentów zapoznali się menedżerowie – prezesi, dyrektorzy działu zakupów, category managerowie m.in. z firm: Douglas Polska, Hebe, Drogerie Natura, Kontigo, Super-Pharm, Blue Stop, Drogerie Jasmin, Drogerie Jawa, Drogerie Laboo, Drogerie Noel, DP Drogerie Polskie, Kosmeteria - Eksperci Urody, Drogerie Sekret Urody, Polska Sieć Drogerii Vica, Legardere Duty Free (Aelia Polska, Relay, Inmedio, World of Beauty & Art), Baltona, Cefarm Apteki (Farmacol), Cosmedica Drogeria i Apteka, DOZ Dbam o Zdrowie, Dr Max, Gemini Apteki, Hebe Apteki, Ziko, Biedronka, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Lotos, Kolporter, Małpka. Nie zabrakło reprezentantów perfumerii i drogerii internetowych, takich jak Perfumesco.pl, Superkoszyk.pl, Bdsklep.pl, Frisco.pl a także hurtowni i firm dystrybucyjnych, m.in.: Błysk, Davi, Grupa Delko, Grupa Południe, Navo Orbico, PGD Polska, Sonia, An-Mar, Mini-Max Agencja Promocyjno-Handlowa, Temido Dystrybutor Kosmetyków.
Forum Branży Kosmetycznej nabiera coraz bardziej międzynarodowego charakteru. Polscy producenci mieli okazję nawiązać kontakty z menedżerami reprezentującymi Alibaba Group, którzy wprowadzają europejskie marki na tę największą platformę e-commerce działającą w Chinach. Do Warszawy przylecieli również przedstawiciele Fozzy Group – jednego z największych ukraińskich detalistów, rozwijającego m.in. sieć drogerii połączonych z aptekami oraz hiper- i supermarketów, którzy poszukiwali w Polsce dostawców kosmetyków, produktów do higieny oraz chemii gospodarczej.
Firma Fozzy Group poszukuje ciekawych produktów kosmetycznych z Polski do pielęgnacji
Opakowania idą w stronę natury. Kierunek, w którym te zmiany podążają to m.in. tworzywa
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022
22 kwietnia 2022