REKLAMAANS 2018 - baner otwierający

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Sieci drogeryjne

 

16 maja 2018, 12:45



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

(fot. linkedin.com/company/pro-business-solutions)

W drogeriach Rossmann pojawiły się stojaki z nasionami i nawozami. To oferta sezonowa uzupełniająca stały asortyment sieci skierowany do kobiet. Według ekspertów z Pro Business Solution, kupując kosmetyki czy zdrową żywność klientki chętnie sięgną po produkty, dzięki którym ich ogród czy balkon stanie się piękniejszy.

– Wszystkie sieci szukają możliwości dodatkowej sprzedaży i zwiększenia koszyka zakupowego. Niektórzy patrzą przez pryzmat kategorii komplementarnych do produktów już obecnych, a niektórzy przez pryzmat profilu swoich klientów – komentują specjaliście z firmy szkoleniowej Pro Business Solution.  

Według cytowanych ekspertów w Rossmannie dominują kobiety, a one z kolei najczęściej dbają o ogrody. Stąd sezonowa oferta nawozów i nasion, albo np. stała oferta wina. – To bardzo ciekawe i konsekwentne budowanie lojalności klientów, poprzez wychodzenie poza swoją podstawową ofertę, czyli kosmetyki – czytamy w komentarzy firmy Pro Business Solution na portalu linkedin.com.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony