REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

(fot.Wiadomości Kosmetyczne/K.Bochner)

Na nowo otwarta perfumeria Sephora w warszawskiej Galerii Mokotów pokazuje w jakim kierunku będzie szła sieć kontynuując swój rozwój. Digitalizacja, połączenie świata offline i online to ukłon w stronę młodych klientów – millenialsów i z pokolenia Z oswojonych z nowymi technologiami.

REKLAMASdruk - belka w artykułach - grudzień 2018

Klienci z Warszawy dopiero teraz mają okazję poznać koncept, który sieć wprowadza od 2017 r. To zupełnie nowy format perfumerii Sephora, świeży, dynamiczny, kuszący otwartą przestrzenią i skłaniający do eksperymentowania z wizerunkiem. W jego centrum znajduje się Beuaty Hub, czyli miejsce, w którym konsumenci mogą przetestować produkty i skorzystać z bezpłatnych 15-minutowych lekcji makijażu. – To serce perfumerii, które tętni życiem, to tu można wypróbować zupełnie nowe marki, a bezpłatne metamorfozy bywają dla niektórych kobiet początkiem przygody z makijażem – mówi Jarosław Sroczyński, dyrektor handlowy Sephora Polska. 

Warszawska Sephora została powiększona z 350 do 400 mkw. Tak jak inne perfumerie otwarte w nowym koncepcie, została wyposażona w nowe meble, bardzo wyraźnie zostały wydzielone poszczególne strefy w perfumerii, zupełnie nową jest  strefa „siła natury”. Wrażenie robią duże ekrany ledowe, na których wyświetlane są promocyjne filmy. Konsumenci mogą zamówić produkty w internernetowej perfumerii Sephory i odebrać je w sklepach stacjonarnych. I odwrotnie – na miejscu w perfumerii mogą sprawdzić, co oferuje im świat online. Klientki Sephory korzystają też z aplikacji Virtual Artist, dzięki której mogą testować kolory pomadek, a następnie – wciąż korzystając z aplikacji – kupić produkt w wybranym kolorze poprzez sklep internetowy. Narzędzi cyfrowych używają też doradcy w Sephorze, np. za pomocą systemu Color Profile stworzonego z firmą Pantone dobierają klientkom podkład idealnie dopasowany do odcienia i rodzaju skóry. – E-commerce w całym handlu będzie postępował, nie da się go zatrzymać, ale chęć testowania, próbowania, powąchania będzie zawsze towarzyszyła kosmetycznej kategorii. Chcemy żeby te dwa światy – tradycyjnej sprzedaży i online’u się przenikały i uzupełniały – podkreśla Jarosław Sroczyński.  

Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska, jest przekonana, że internet nie zabije stacjonarnego handlu. – Nie postrzegamy internetu jako zagrożenia, wprost przeciwnie – oba kanały uzupełniają się i to otwiera zupełnie nowe możliwości. Klienci będą nadal kupowali w stacjonarnych sklepach, sądzę jednak, że będą wybierali centra handlowe, które będą oferowały dużą liczbę marek. Jadąc w jedno miejsce będą chcieli mieć jak największy wybór i możliwość kupienia wszystkiego, co zaplanowali. Te zakupy będą uzupełniać zamówieniami online – mówi Katarzyna Bielecka. 

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony