25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
26 maja 2022
Uważam, że rozpoczynający się kryzys, ten trudny czas, który jest wciąż przed nami, spowolni wprowadzanie na rynek nowych marek i produktów. Producenci będą...
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
17 stycznia 2022, 15:53
wiadomoscikosmetyczne.pl
Te 3 zapachy przesiąknięte muzyką, miłością, pokojem zawierają wszystko to, co dla nas twórców Festiwalu, jest jego istotą – mówi Jerzy Owsiak, prezes zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. (fot.materiały prasowe)
Sephora pokazała kolejny zapach stworzony specjalnie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po pierwszym MUSIC, ubiegłorocznym LOVE, w tym roku przyszedł czas na PEACE. Cały zysk ze sprzedaży Sephora przekaże na rzecz Fundacji.
Tuż przed tegorocznym, 30. Finałem WOŚP, w perfumerii internetowej Sephora debiutuje nowy zapach - Pol’and’Rock PEACE. To trzecie perfumy skomponowane dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kupując je, każdy może wesprzeć działania statutowe Fundacji WOŚP założonej w 1993 roku przez Jerzego Owsiaka. Sephora przekaże cały zysk ze sprzedaży zapachu na rzecz Fundacji.
W czerwcu 2020 Sephora w Polsce rozpoczęła współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, wprowadzając do perfumerii stacjonarnych oraz perfumerii internetowej, pierwszy z trio limitowanych zapachów: Music. W 2021 roku klienci Sephora mogli kupić drugą propozycję – LOVE, która pojawiła się na sepora.pl tuż przed ubiegłorocznym finałem. Sephora kontynuuje swoją współpracę i wsparcie działań statutowych WOŚP – w perfumerii internetowej zadebiutował właśnie trzeci, wyjątkowy i „zaangażowany” zapach – PEACE.
– Idea niesienia pomocy, ale też wsparcia szeroko rozumianej tolerancji, wpisana jest w nasze DNA. Zarówno globalnie, jak i lokalnie w Polsce, od lat angażujemy się wraz z naszymi klientami w akcje i działania wspierające te wartości (...) – skomentowała Katarzyna Bielecka, general manager Sephora Poland and Czech Republic.
Producenci i dystrybutorzy kosmetyków włączyli się w 30 Finał Wielkiej Orkiestry
Firmy kosmetyczne włączają się w 30. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Osobiście
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022