Sprzedawca w drogerii musi wiedzieć, jakie cechy mają szczoteczki dla dzieci, a jakie przeznaczone dla dorosłych

Sprzedawca w drogerii musi wiedzieć, jakie cechy mają szczoteczki dla dzieci, a jakie przeznaczone dla dorosłych (fot. adobe stock)

Strona 2 z 4

Dzieci nie przywiązują wagi do tego, czy szczoteczka jest dobra, ważne jest dla nich tylko to, czy jest fajna i modna. Takie produkty zamawiają sklepy. Na przykład  szczoteczki dla najmłodszych z naklejkami piłkarzy, imionami, które są popularne. Mamy też w ofercie szczoteczki z motywem Star Wars z nakładkami i one też się dobrze sprzedają. Podobnie pasty z kolorowymi nadrukami z bohaterami filmu „Auta”, w kształcie żabki czy Myszki Miki – wymienia Natalia Zawistowska.

Szczoteczka jako modny i pomocny gadżet

To, że dla dzieci liczy się „fun”, potwierdza też Dariusz Kuklewski. – Nasi mali klienci uwielbiają np. szczoteczkę z kryształkami, która przypomina kulę śnieżną – gadżet przywożony z wakacji. W rączce szczoteczki pływają kryształki, a w nich zwierzątko. Taka szczotka to doskonała zabawka – mówi.

Nie tylko kolorowe i nietypowe szczoteczki dla dzieci cieszą się zainteresowaniem, ale i takie z minutnikiem, który zachęca najmłodszych do mycia zębów. Minutnik to jeden z elementów nauki mycia zębów i systematyczności w ich pielęgnacji.

Minutnik od Dr. Scotta nie jest nudnym odmierzaczem czasu, ale ciekawym dla dziecka elementem zabawy. Miganie światełka przyciąga jego uwagę i pomaga weryfikować czas mycia zębów. Alternatywą jest szczoteczka z muzyką odmierzającą odpowiedni czas mycia zębów. Jest to również  bardzo atrakcyjny dla dziecka gadżet – twierdzi Dariusz Kuklewski.

W drogerii Hebe w warszawskim CH Atrium Targówek królują trzy marki szczoteczek – Colgate, Oral B oraz Jordan. Obok produktów tych najbardziej znanych firm na półkach widać szczoteczki producentów past do zębów, takich jak Elmex, Aquafresh czy Sensodyne i zaledwie kilka modeli droższych marek, takich jak Curaprox czy Meridol. Z kolei szczoteczki dla dzieci mamią kolorami i barwnymi rysunkami oraz nietypowymi kształtami – dostępne są takie marki jak Firefly, Chicco, Big Teeth i Little Teeth Aquafresh. Znacznie mniej licznie od manualnych reprezentowane są szczoteczki elektryczne – i tu króluje marka Oral B.

Zdaniem Dariusza Kuklewskiego mimo rozwoju oferty szczoteczek elektrycznych i sonicznych tradycyjne szczoteczki manualne nadal stanowią dużą część sprzedaży w portfolio firm. – Bardzo popularne są wśród najmłodszych, jest tego kilka powodów. Często szczoteczka manualna jest bardziej dostosowana do potrzeb rozwoju dziecka, jeśli chodzi o  włosie, kształt główki oraz atrakcyjność wyglądu. Jest też tańsza, a zatem bardziej funkcjonalna, bo łatwiejsza do zabrania do przedszkola, szkoły. Nie trzeba jej ładować ani martwić się, gdy dziecko ją zgubi. Ale oczywiście należy ją dość często wymieniać, przynajmniej raz na 3 miesiące – podkreśla Dariusz Kuklewski.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~przemekb102 1 ponad rok temu

    Cena szczoteczek elektrycznej jest uwarunkowana kilkoma czynnikami takimi jak: marka, dodatkowe akcesoria czy ilość trybów pracy. Przy zakupie należy się zastanowić czego od szczoteczki oczekujemy, czy podstawowego, skutecznego mycia, czy wymiennych trybów (adaptacyjnego, wybielającego, delikatnego). Należy również wziąć pod uwagę styl życia tj. czy często i na długo wyjeżdżamy (przydałoby się wtedy etui lub dobry akumulator)

    Edytowany: ponad rok temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony