Sprzedawca w drogerii musi wiedzieć, jakie cechy mają szczoteczki dla dzieci, a jakie przeznaczone dla dorosłych

Sprzedawca w drogerii musi wiedzieć, jakie cechy mają szczoteczki dla dzieci, a jakie przeznaczone dla dorosłych (fot. adobe stock)

Strona 4 z 4

Istnieją trzy kategorie ręcznych szczoteczek do zębów w zależności od twardości włosia: twarde, średnie i miękkie. – Model z miękkim włosiem zasadniczo jest odpowiedni dla każdego. Dobra szczoteczka musi idealnie pasować do zębów i łatwo przenikać w szczeliny, zapewniając optymalną higienę. Wbrew pozorom małe główki są często wskazywane przez profesjonalistów jako te, które najlepiej czyszczą zęby – tłumaczy Dariusz Kuklewski.

Można wyróżnić dwie najlepsze techniki czyszczenia zębów: okrężną – podczas szczotkowania wykonuje się delikatne ruchy okrężne – lub wymiatającą – główkę szczoteczki ustawia się pod kątem 45 stopni i wykonuje nią małe, okrężne ruchy przy dziąsłach, a następnie wymiatające od dołu do góry i na odwrót.

Alternatywą do manualnej szczoteczki do zębów jest szczoteczka elektryczna bądź soniczna. Natomiast obrotowe głowice tych szczoteczek są często okrągłe i trudniej jest się nimi dostać do szczelin i bruzd dziąsłowych. Tu również należy pamiętać o regularnej zmianie główki – tłumaczy ekspert.

Aby utrzymać zdrowe zęby i cieszyć się pięknym uśmiechem. należy dobrać odpowiednią szczoteczkę i właściwie używać jej trzy razy dziennie, a także korzystać z nici dentystycznych i stosować zbilansowaną dietę. Istotne są także regularne wizyty u stomatologa.

Co sprzedawca wiedzieć musi?

Warto  już na etapie wprowadzania szczoteczek do zębów, przemyśleć dobrze ich ekspozycję w miejscu sprzedaży, aby wyróżnić dany produkt poprzez ciekawy display, ekspozytor. – Jednak to jest dopiero początek drogi do sprzedaży produktu. Szczoteczka zwróci uwagę konsumenta i sprowokuje go do tego, aby zapytał o nią detalistę. I tu dużą rolę odgrywa sprzedawca, który powinien znać atuty produktu, który oferuje, oraz mieć ogólną wiedzę o całej kategorii  – podkreśla Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor marketingu w firmie Hydrex Diagnostics. – Sprzedawca powinien wiedzieć, dla kogo zaprojektowana jest szczoteczka, czy jest dziecięca czy dla dorosłych. Musi także wiedzieć, czy włosie jest miękkie, czy  twarde i co to oznacza dla użytkownika. Szczoteczka tradycyjna o twardym włóknie skutecznie daje sobie radę z osadem nazębnym i trudniejszymi zabrudzeniami, nie dla każdego jest wskazana. Osoby z nadwrażliwością zębów i dziąseł oraz, rzecz jasna, dzieci, nie powinny sięgać po ten rodzaj szczoteczek  – tłumaczy.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~przemekb102 1 ponad rok temu

    Cena szczoteczek elektrycznej jest uwarunkowana kilkoma czynnikami takimi jak: marka, dodatkowe akcesoria czy ilość trybów pracy. Przy zakupie należy się zastanowić czego od szczoteczki oczekujemy, czy podstawowego, skutecznego mycia, czy wymiennych trybów (adaptacyjnego, wybielającego, delikatnego). Należy również wziąć pod uwagę styl życia tj. czy często i na długo wyjeżdżamy (przydałoby się wtedy etui lub dobry akumulator)

    Edytowany: ponad rok temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony