REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

– W 2018 roku z pewnością nie będziemy narzekać na nudę, walka o konsumenta staje się coraz bardziej agresywna i obejmuje praktycznie wszystkie segmenty rynku – mówi Teresa Jonas, prezes zarządu sieci DP Drogerie Polskie i firmy dystrybucyjnej Błysk, zapytana o prognozy dla handlu na rozpoczynający się rok. –  Nie popadamy jednak w pesymizm –  branża drogeryjno-kosmetyczna stale rośnie w czym swoją bardzo dużą zasługę mają trendy urodowe a także rozwój nowych technologii w kosmetyce – dodaje.

REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach
Teresa Jonas, prezes zarządu, DP Drogerie Polskie

Teresa Jonas, prezes zarządu, DP Drogerie Polskie (fot.materiały prasowe/DP)

Zdaniem Teresy Jonas przepowiednie sprzed kilku lat, zapowiadające rychły upadek handlu tradycyjnego, nie sprawdziły się. – Dobrze oceniam kondycję zarówno detalu jak i hurtu kosmetycznego. Co prawda w dobie rozgrywającej się bardzo silnej konkurencji pomiędzy międzynarodowymi graczami nie jest to dla nas łatwy czas, mimo to uważam, że dobre, polskie, koncepty drogeryjne utrzymają swoje pozycje, a nawet umocnią się na rynku kosmetycznym – podkreśla.

DP Drogerie Polskie to jedna z wiodących drogeryjnych sieci franczyzowych. Pod jej szyldem występuje ponad 300 sklepów. –  Nie ilość drogerii jest dla nas najważniejsza a ich jakość – zaznacza Teresa Jonas. –  W 2018 roku będziemy konsekwentnie realizować swoją politykę rozwoju opartą na przyłączaniu do sieci właścicieli drogerii świadomych i utożsamiających się z naszymi założeniami i wypracowanymi standardami. Pozyskujemy czy otwieramy nowe placówki dbając, aby nasi franczyzobiorcy kojarzeni byli z rozpoznawalną i cenioną marką nie tylko wśród konsumentów, ale także przez producentów i dystrybutorów – zaznacza.

Najnowszym projektem, na którym skupia się sieć jest wdrożenie mobilnej aplikacji Klub DP. Dzięki niej konsumenci będą mogli na bieżąco śledzić oferty sieci na smartfonach i korzystać ze spersonalizowanych ofert.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Samodzielny 1 3 miesiące temuocena: 100% 

    Jedyną drogą do realnego biznesu jest bezpośrednia współpraca sklepów z producentami . Wtedy marża jest akceptowalna. W przypadku pomysłów typu Drogerie Polskie kasę zarabia w zasadzie głównie biuro i właściciel marki. Sklepy zrzeszone po pierwsze ponoszą koszty, po drugie otrzymują minimalną część tego co producenci zostawiają u dystrybutora. Zacytuję " My przytulimy sobie ten upust " . Tak właśnie wygląda współpraca . Od producenta dodatkowe 20% od ceny zakupu na zrealizowanie promocji . Dla sklepów trafi z tego 5 %. Reszta zarówno dodatkowego upustu ( jak i innych kosztów np. opłaty za moduł w gazetce ) trafi do rączek organizatora sieci. Oczywiście p. Jonas będzie zachwalać , bo ma z tego kasę. Sklepy i tak nie są na szczęście lojalne ( twarda współpraca w Polsce to mit ) i kupują sobie raz tu , a raz tu. Szkoda dawać komuś zarabiać. Zarabiać ma sklep.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony