StoryEditor
Producenci
07.12.2017 00:00

Unilever rozważa wprowadzenie lodów do kolejnych sieci drogeryjnych

Po udanym debiucie w Rossmannie firma Unilever nie wyklucza wprowadzenia tej kategorii również do innych sieci drogeryjnych. – Obserwujemy, że w drogeriach, podobnie jak w innych kanałach, po udanych zakupach klient chętnie sięga po lody oraz inne impulsowe przekąski. Niektóre szacunki wskazują, że nawet 70 proc. sprzedaży lodów odbywa się właśnie pod wpływem impulsu – mówi Oscar Krysik, brand manager marki Ben & Jerry’s w Unilever.

Latem lody Ben & Jerry’s i Magnum produkowane przez Unilevera pojawiły się w drogeriach Rossmann. Współpraca wypadła bardzo pozytywnie. Udało się dobrać odpowiednie portfolio marek i produktów, które odpowiadają konsumentom drogeryjnym, a Rossmann, bazując na wiedzy, jak ważna jest lokalizacja, ustawiał zamrażarki blisko linii kas, gdzie najczęściej podejmowane są decyzje impulsowe. Unilever chciałby zagospodarować kanał drogeryjny, który coraz częściej rozszerza swoją ofertę o portfolio impulsowych przekąsek. – Na podstawie współpracy z Rossmannem widzimy, że zdecydowanie jest miejsce na lody w tym kanale – mówi Michał Magierowski, junior key account manager w firmie Unilever. – A w naszym portfolio mamy marki, które umożliwią dopasowanie asortymentu do każdego typu konsumenta. Oprócz marek premium Magnum i Ben & Jerry’s, mamy też w ofercie Big Milk, Carte d’Or, Twister, Zapp, Cornetto oraz wiele innych – dodaje.

Przedstawiciele Unilever przekonują, że lody w drogerii to dobry sposób na podniesienie wartości koszyka zakupowego i zarobek. – Lody sprzedają się niejednokrotnie z marzą wyższą niż wiele innych kategorii – mówi Michał Magierowski. Ofertę można wprowadzić na stałe lub sezonowo. – Lodówki udostępniamy sklepom za darmo, detalista ponosi tylko koszty związane ze zużyciem prądu – dodaje.

Ostatnio lody Ben & Jerry’s firma promowała na targach handlowych sieci Jawa. Ben & Jerry’s  to marka z segmentu premium, która została wprowadzona do Polski na początku 2017 r. Lody są bogate w dodatki – kawałki ciastek, czekolady i gęste sosy. Dostępne są w sześciu wariantach smakowych i w dwóch pojemnościach – 0,5 l oraz 100 ml. Właśnie w tej mniejszej, 100 ml, trafiają do drogerii. Jest to zgodne z trendami, które pokazują, że Polacy szukają ciekawych, ale małych i mniej kalorycznych przekąsek. – Lody Ben & Jerry’s o pojemności 100 ml to mniej niż 250 kalorii. Myślę, że chętnie sięgną po nie kobiety, które są głównymi klientkami drogerii. Kategoria naszych lodów impulsowych zmierza w kierunku mniejszej kaloryczności – do 2020 r. wszystkie nasze lody impulsowe mają mieć poniżej 250 kcal na porcję – zapowiada Oscar Krysik.

Według danych Nielsena rynek słodyczy i przekąsek rośnie wartościowo o 5,8 proc. rocznie. Segment lodów notuje 3 proc. wzrosty rok do roku (Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, październik’16-wrzesień’17; cała Polska). Wzrostem rynku sterują produkty markowe. W przypadku lodów aż 79 proc. sprzedaży wartościowej generują znane brandy. Tylko 21 proc. wartościowej sprzedaży należy do marek własnych sieci handlowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.04.2024 16:33
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay. Będzie propagował ochronę UV
Jannik Sinner, włoski tenisista, ambasador linii Anthelios La Roche-Posayfot. La Roche-Posay
Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay i będzie twarzą produktów z jej przeciwsłonecznej linii Anthelios. Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i zaangażowaniu pokolenia Gen-Z.

Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów młodego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki La Roche-Posay. Będzie promował kosmetyki z przeciwsłonecznej linii Anthelios. Ze swoim przekazem ma dotrzeć do młodych osób z pokolenia Gen-Z.

Urodzony w 2001 roku Jannik Sinner jest zawodowym tenisistą oraz najwyżej sklasyfikowanym włoskim zawodnikiem w historii. Karierze tenisisty poświęcił się w wieku 13 lat. Kilkakrotnie zdobył tytuł Association of Tennis Professionals Challenger Tour. W 2021 roku został najmłodszym mistrzem ATP 500 i dołączył do pierwszej dziesiątki rankingu. W 2023 roku, zdobył półfinał na Wimbledonie oraz wygrał finał ATP, jednocześnie zdobywając tytuł Pucharu Davisa dla Włoch.

W tym roku, Jannik Sinner zdobył swój pierwszy duży tytuł, dochodząc do finału wielkoszlamowego turnieju Australian Open.

Tak marka argumentuje  wybór Sinnera na ambasadora produktów przeciwsłonecznych: Ten włoski tenisista, jako osoba spędzająca większość swojego czasu na korcie, na świeżym powietrzu, dobrze wie, jak ważna jest ochrona przeciwsłoneczna.

Kampania Nie ma dnia bez filtra UV, w której Sinner weźmie udział, skupi się na profilaktyce i tonie angażującym pokolenie Gen-Z.

La Roche-Posay kontynuuje swoją misję informowania społeczeństwa o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV, opracowywania innowacyjnych filtrów przeciwsłonecznych o szerokim spektrum działania, odpowiednich dla każdej skóry, niezależnie od jej odcienia, typu i wieku – informuje marka w komunikacie.

W 2022 r. marka wprowadziła na rynek krem Anthelios UVMUNE 400, zasilany filtrem nowej generacji Mexoryl 400. Chroni przed promieniami UVB, UVA oraz ultradługimi UVA pomiędzy 380 a 400nm.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2024 22:59
Magda Mołek w kampanii Vichy mówi: Ja się dopiero rozkręcam!
Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka, została twarzą marki Neovadiol Vichyfot Vichy
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka telewizyjna, prowadząca dziś autorski kanał z podcastami, będzie promować gamę kosmetyków Neovadiol Vichy i jest twarzą kampanii „Ja się dopiero rozkręcam”. Ideą kampanii jest wsparcie dojrzałych kobiet i pokazywanie, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości.

Magda Mołek, dziennikarka, youtuberka, podcasterka prowadząca dziś swój własny kanał „W moim stylu” na YouTube, gdzie spotyka się gośćmi i rozmawia o życiu, została twarzą gamy Neovadiol Vichy. W kampanii marki „Ja się dopiero rozkręcam” staje się głosem, który wspiera kobiety pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.

image
Magda Mołek, dziennikarka, prezenterka, youtuberka, podcasterka
Vichy
– Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam – mówi Magda Mołek.

Pielęgnacyjne produkty gamy Neovadiol zostały stworzone wspólnie z dermatologami i ginekologami w wyniku 30 lat badań nad wpływem zmian hormonalnych związanych z menopauzą na skórę, działając na 5 oznak starzenia: jędrność, przebarwienia, rozświetlenie, zmarszczki i suchość.

W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS.

Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. kwiecień 2024 18:19