StoryEditor
Producenci
25.01.2022 00:00

Valéry Gaucherand dyrektorem generalnym HUB L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Zmiany w  zarządzie HUB L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Na miejsce Nielsa Westerbye Juhla, który od trzech lat pełni funkcję dyrektora generalnego HUB L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie został powołany Valéry Gaucherand, który przejmie nowe obowiązki 1 marca 2022 roku.

Niels Westerbye Juhl zarządzał firmą na rynku polskim i krajów bałtyckich od 2019 roku i przeprowadził kolejne etapy integracji HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Stworzył struktury i procesy lepiej odpowiadające potrzebom biznesu, klientów i konsumentów, wzmacniając pozycję L’Oréal na rynkach HUB w   niepewnym czasie pandemii. Oprócz osiągnięć biznesowych, był również bardzo zaangażowany we wszystkie działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, określając ambitne, lokalne cele globalnej strategii L’Oréal For the Future 2030 w HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Niels Juhl był zaangażowany w promowanie różnorodności, w tym także w świecie nauki oraz wspieranie kobiet w rozwoju ich karier naukowych w ramach programu L'Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki.

Miałem okazję zarządzać firmą w czasach, gdy wartości społecznej solidarności i odpowiedzialności nabrały jeszcze większego znaczenia, po części w wyniku pandemii. 

W ramach Programu Solidarnościowego wspieraliśmy pracowników naszej firmy, a także nieśliśmy pomoc placówkom szpitalnym, naszym partnerom biznesowym oraz społecznościom lokalnym. Był to również czas dynamicznego rozwoju. Wiele lat transformacji cyfrowej w L'Oréal i efektywne wykorzystanie kanałów sprzedaży online sprawiły, że podczas pandemii sprzedaż internetowa osiągała wyjątkowe wyniki i pozostawała głównym motorem wzrostu.

Na szczególną uwagę zasługują marki dermokosmetyków, gdzie odnotowaliśmy największy wzrost sprzedaży. Jestem pod wrażeniem całego zespołu we wszystkich 4 krajach HUB, który doskonale funkcjonował w trudnym czasie pandemii – czasie, w którym wspólnie wypracowaliśmy i wdrożyliśmy zasady pracy hybrydowej opartej na elastyczności – powiedział Niels Westerbye Juhl. – Jestem przekonany, że mój następca będzie kontynuował ten kierunek rozwoju firmy, będąc inspirującym liderem, a jego wysoki poziom przywództwa, styl pracy oparty na współpracy, doświadczenie w zarządzaniu firmą na innych rynkach przełożą się na rozwój L'Oréal w regionie – dodał.

Nielsa Westerbye Juhla na stanowisku Dyrektora Generalnego HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie zastąpi Valéry Gaucherand, pracujący w grupie L’Oréal od ponad 20 lat. Valéry Gaucherand zdobywał doświadczenie na wielu rynkach na całym świecie (Francja, Wielka Brytania i Irlandia, Meksyk, Chile, Turcja i Wietnam), gdzie miał okazję pracować w różnych rolach i działach.

Podczas jego pracy w Wietnamie, dzięki ambitnej strategii digitalowej i e-commerce, sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie oraz znacząco zwiększyły się udziały rynkowe. Podczas rozwijania biznesu, Valéry Gaucherand  był równie zaangażowany w działania L'Oréal For the Future, zwłaszcza poprzez programy wzmacniające pozycję kobiet i ograniczanie odpadów z tworzyw sztucznych.

Lata spędzone na stanowiskach kierowniczych w wielu krajach będą cennym atutem dla dalszego rozwoju L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, a zdolności przywódcze nowego lidera oraz nastawienie na współpracę wzmocni silny zespół  - skomentowała firma.

Valéry Gaucherand przejmie nowe obowiązki dyrektora generalnego HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie 1 marca 2022 roku.

Pracując na kilku kontynentach, będąc świadkiem różnych potrzeb związanych z urodą i doświadczając wszędzie cyfrowej transformacji, bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Odpowiadając za rozwój L'Oréal w jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie, mam nadzieję kontynuować sukcesy zespołów L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, wspólnie tworząc piękno, które porusza świat – powiedział Valéry Gaucherand.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 11:55
Johnson & Johnson musi zapłacić 45 milionów dolarów odszkodowania w kolejnej sprawie dt. talku
To kolejny cios dla Johnson & Johnson.
Firma Johnson & Johnson i dwie jej spółki zależne zostały uznane za odpowiedzialne za śmierć Theresy Garcia, którą reprezentowała kancelaria adwokacka Dean Omar Branham Shirley. Ława przysięgłych Sądu Okręgowego hrabstwa Cook w Chicago przyznała rodzinie Garcii 45 milionów dolarów odszkodowania. Sprawa toczyła się o uznanie odpowiedzialności firmy za azbest, który znalazł się w używanym przez Garcię talku dla niemowląt.

Proces jest następstwem dwóch wniosków o upadłość firmy Johnson & Johnson, które zawiesiły postępowanie w tej i tysiącach innych spraw dotyczących azbestu i talku. Jury stwierdziło, że przyczyną międzybłoniaka był fakt, że Garcia przez całe życie stosowała puder dla niemowląt Johnson’s Baby Powder i inne produkty na bazie talku. Międzybłoniak to śmiertelny nowotwór błony śluzowej płuc, spowodowany narażeniem na działanie azbestu, który wykryto w niektórych próbkach zasypki talkowej dla niemowląt Johnson & Johnson.

Prawnicy Garcii wykazali, że produkty zawierające talk wytwarzane przez firmę Johnson & Johnson zawierają włókna azbestu. Eksperci wyjaśnili, że codzienne stosowanie i ilość wdychana przez Garcię przez całe życie doprowadziły do jej międzybłoniaka. Zdiagnozowano ją w styczniu 2020 roku, a zmarła w lipcu tego roku.

W maju 2023 r. firma Johnson & Johnson zgodziła się wpłacić 8,9 miliarda dolarów w płatnościach przez 25 lat na rozstrzygnięcie wszystkich obecnych i przyszłych roszczeń dotyczących talku, co stanowi wzrost o 6,9 miliarda dolarów w porównaniu z 2 miliardami dolarów przekazanymi wcześniej w związku ze wstępnym ogłoszeniem upadłości LTL w październiku 2021 r. Johnson & Johnson to nie pierwsza firma, która mierzy się z pozwami w sprawie rakotwórczego talku. W grudniu 2022 roku ława przysięgłych w Kalifornii zdecydowała, że Avon Products Inc. (ówcześnie część Natura &Co.) musi wypłacić ponad 50 milionów dolarów odszkodowania karnego 76-letniej kobiecie. Kobieta ta twierdzi, że przyczyną jej raka był talk użyty w produktach Avon.

Czytaj także: Kolejny cios dla J&J - upadłość została odrzucona przez sąd, a firma wyśmiana na TikToku

W 2020 r. podsądnym stała się marka Revlon: para z Maryland, Laura i Edward McDaniel, wniosła pozew przeciwko Revlonowi w sądzie stanu Nowy Jork. Laura McDaniel, której została w styczniu 2020 r. postawiona diagnoza onkologiczna, twierdzi, że jej choroba jest rezultatem azbestu zawartego w talku stosowanym w kosmetykach Revlonu, gdzie pracował jej ojciec. Dąży do uzyskania 20 milionów dolarów jako zadośćuczynienie oraz 40 milionów dolarów jako odszkodowanie karne. Jej mąż, Edward, domaga się 5 milionów dolarów za cierpienie psychiczne i stratę życiowej partnerki, argumentując, że choroba wynikła z użycia skażonych produktów.

Spółka wygrała zdecydowaną większość dotychczas toczących się procesów sądowych z udziałem ławy przysięgłych związanych z talkiem kosmetycznym i powtarza, że żadne z roszczeń przeciwko Spółce związanych z talkiem nie jest zasadne. Mimo że firma zapewniała, że jej produkty zawierające talk są bezpieczne, w 2020 r. zaprzestała sprzedaży pudru dla niemowląt Johnson’s na bazie talku w USA i Kanadzie, a w 2022 r. globalnie przeszła na gamę pudrów dla niemowląt na bazie skrobi kukurydzianej.

Czytaj także: Johnson & Johnson rozważa trzecią próbę ogłoszenia upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 10:32
Kolejna marka łączy siły z Bridgerton: tym razem jest to Kiko Milano
Kiko Milano
Marka makijażowa Kiko Milano nawiązała współpracę z Shondaland i Bridgerton z Netflix, aby stworzyć limitowaną kolekcję kosmetyków do makijażu. Premiera kolekcji następuje przed długo oczekiwaną premierą trzeciego sezonu Bridgerton w serwisie Netflix.

Kolekcja Kiko x Bridgerton obejmuje osiem produktów. Motyw motyla serialu pojawia się na opakowaniu zewnętrznym, a symboliczne projekty graficzne przedstawiają zmianę, rozwój i oderwanie się od norm społecznych. W kolekcji znalazły się między innymi cienie do powiek w paletkach i w płynie, eyelinery, pomadki i błyszczyki.

Jesteśmy niezmiernie dumni ze stworzenia tej kolekcji premium, inspirowanej fascynującym serialem Bridgerton. To marzenie Kiko Milano, idealne dopasowanie, które dodaje kolejny ekscytujący rozdział do naszej historii. Od olśniewających kolorów, zmysłowych formuł i tekstur po urzekające opakowania – każdy element kolekcji Kiko x Bridgerton nawiązuje do popularnego serialu Netflix i wzmacnia tożsamość Kiko Milano w obszarach sztuki, piękna i radości.

powiedziała Simone Dominici, dyrektorka generalna Kiko Milano.

Serial "Bridgerton" to amerykańska produkcja telewizyjna z gatunku dramatu kostiumowego, której akcja rozgrywa się w okresie regencji w Anglii. Seria, stworzona przez Chrisa Van Dusena i wyprodukowana przez Shondę Rhimes, opiera się na popularnej serii powieści autorstwa Julii Quinn. Skupia się na tytułowej rodzinie Bridgertonów, przedstawiając ich życie, miłosne perypetie i skomplikowane stosunki społeczne w zamożnych kręgach londyńskiego społeczeństwa.

Czytaj także: Netflix i Bath & Body Works stworzyły linię kosmetyków inspirowaną serialem Bridgerton

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2024 13:27