12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
16 sierpnia 2022
Firma Revlon ogłosiła, że dotychczasowa dyrektor finansowa spółki, Victoria Dolan odchodzi na emeryturę. Dolan pozostanie w firmie do 30 września 2022 r., aby płynnie...
Według cyklicznego badania UCE Research i Grupy Blix, obecnie aż 60 proc. respondentów ogranicza swoje wydatki na bieżące zakupy. Wśród kategorii, na których...
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Inwestycje
Biznes
Eksport
2 października 2018, 18:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna "Wiadomości Kosmetycznych" i Łukasz Barbacki, właściciel firmy Barbacki Consulting (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Już dziś w warszawskim Hotelu Marriott odbędzie się największe w Polsce wydarzenie poświęcone rynkowi kosmetyków i chemii gospodarczej: VI Forum Branży Kosmetycznej 2018. Około 400 menedżerów związanych z biznesem kosmetycznym i reprezentantów najważniejszych sieci handlowych śledzić będzie dyskusje panelowe i wykłady ekspertów, weźmie udział w biznesowych spotkaniach i obejrzy prezentacje najciekawszych nowości. Zapraszamy do śledzenia z nami relacji na żywo z tego wydarzenia!
>> Kliknij, aby odświeżyć relację <<
18:20. Kończymy debatę, a tym samym również naszą relację na żywo na portalach wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl. Dziękujemy, że byliście Państwo z nami! Już teraz zapraszamy na przyszłoroczną edycję Forum Branży Kosmetycznej, a wcześniej - na inne wydarzenia organizowane przez Wydawnictwo Gospodarcze. Do zobaczenia!
18:12. - Jesteśmy skazani na e-commerce – mówi Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel i CMO w ZenCard. - Niestety jesteśmy, bo to szalenie skomplikowany problem, łączący się z wieloma wyzwaniami. W świecie internetu, jeśli coś nie działa w sekundę, to konsumenci stają się zniechęceni, mamy do czynienia z wysokim wskaźnikiem odrzuceń. Muszą być potrzebne dwa kliknięcia by coś kupić, a technologicznie trudno jest osiągnąć taką sprawność. Drugim trudnym elementem jest logistyka: decyzje zakupowe w większości przypadków dotyczą już nie ceny, a szybkości dostawy. Ludzie nie patrzą na ceny produktów, a lecz cenę wraz z dostawą. To, czy konsument szybko - czyli na drugi dzień, za dwa dni - otrzyma produkt, zaczyna decydować o zakupie – dodaje Jarosław Sygitowicz.
17:58. - Tam, gdzie kończy się rozum i logika, tam zaczyna się logistyka. Od kilku lat widzimy tendencję w magazynach logistyki kontraktowej do zmniejszania się ilości towarów, z dostaw paletowych do paczkowych. Obniżane jest minimum logistyczne po to, żeby klient zamawiał częściej, ale mniej. Musimy albo zwiększyć liczbę osób, które wysyłają towary, albo inwestować w nowe technologie automatyzujące procesy – tłumaczy Andrzej Bekierski, Business Development Manager w Raben Logistics Polska. - O logistyce, jak jest dobrze, to się nie mówi, ale jak jest źle, to jako pierwsi dostajemy kopniaka – dodaje.
17:51. – Na rynku jest miejsce na nowe marki. Internet to świetne miejsce, żeby zaczynać ze znanymi markami. Swoje robią także influencerzy, szczególnie videoblogerzy. Ale nadal podstawą sprzedaży pozostaje sprzedaż w sklepach stacjonarnych – przyznaje Marcin Niemirowicz, zastępca dyrektora generalnego w firmie Merkury.
17:44. - Nasz plan asortymentowy zakłada sprzedaż produktów znanych, ale częściowo także takich, które pozwalają nas odróżnić od innych producentów. Nowości staramy się wprowadzać w sposób zrównoważony. Świadomie wybraliśmy politykę naśladownictwa. Chcemy zminimalizować ryzyko nasze i naszych franczyzobiorców – mówi Krzysztof Sobczuk, członek zarządu Drogerii Jasmin.
„Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna
Drogerie Sekret Urody zostały uznane za Najlepszy projekt franczyzowy w tegorocznej edycji
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022