12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
16 sierpnia 2022
Firma Revlon ogłosiła, że dotychczasowa dyrektor finansowa spółki, Victoria Dolan odchodzi na emeryturę. Dolan pozostanie w firmie do 30 września 2022 r., aby płynnie...
Według cyklicznego badania UCE Research i Grupy Blix, obecnie aż 60 proc. respondentów ogranicza swoje wydatki na bieżące zakupy. Wśród kategorii, na których...
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Inwestycje
Biznes
Eksport
2 października 2018, 18:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna "Wiadomości Kosmetycznych" i Łukasz Barbacki, właściciel firmy Barbacki Consulting (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
17:38. Grzegorz Nawrot, projektant wzornictwa przemysłowego w Bech Packaging, odpowiedział na pytanie, czy producenci chcą innowacyjnych opakowań, czy raczej tradycyjnych. - I jednych i drugich. Jest to branża dynamiczna, w której produkt pojawia się i znika. Znajdują w niej również odzwierciedlenie trendy wege i eko, istnieje zainteresowanie tego typu materiałami. Jednak wdrożenie materiału ekologicznego wiąże się z dodatkowymi kosztami, musi być potwierdzone certyfikatem, a to wymaga czasu, którego przy wdrożeniu nowego produktu jest niewiele - zauważa Nawrot.
17:33. - W drogerii Natura mamy własnych ekspertów, którzy śledzą rynek, np. monitorują portale społecznościowe, blogerów z zagranicy. Rozwijając marki własne, nie tworzymy produktów w oderwaniu od konsumentów. Zawsze ich pytamy o to, co myślą o naszych produktach, czego od nich oczekują. Konsumenci absolutnie mają wpływ na to, co trafia na rynek - przekonuje Arkadiusz Szczepaniak, wiceprezes zarządu drogerii Natura, pytany czy konsument dziś wyznacza trendy, czy może jest pod presją producentów, którzy te trendy kreują.
17:29. - Każdy dzień w branży kosmetycznej przynosi zaskoczenie - mówi Marek Kalinowski, dyrektor sprzedaży w Elevita Poland. - Kiedyś zakładało się plan trzyletni i to była świętość, wszystkie założenia budżetowe musiały być zgodne z planami trzyletnimi. Dzisiaj tak nie jest. Do obecnego stanu przeszliśmy stopniowo. Dzięki internetowi otworzyły się niesamowite możliwości przed małymi graczami. Oni dawniej nie mieli szansy na promocję swoich marek. Dziś, dzięki rewolucji internetowej, możliwa stała się bezpośrednia relacja z konsumentami. Rynek odmieniło także wejście w grono konsumentów osób z nowych generacji – dodaje Marek Kalinowski.
17:19. Marta Marczak, dyrektor Zespołu Strategii Marki w PwC: - Jest mnóstwo zmian i czynników, które kształtują nowe postawy konsumenckie. Czy konsumenci są bardziej świadomi? Mamy coraz więcej danych, co nie oznacza, że mamy więcej wiedzy. W natłoku informacji nie zawsze potrafimy wyselekcjonować te dane. Ogólnie rzecz biorąc, konsumenci są świadomi, ale jednocześnie są roszczeniowi i wymagający. Węzeł do rozsupłania jest złożony. To, co pomoże go rozwiązać, to uczciwe edukowanie i komunikacja. Owa komunikacja może być bardzo prosta i obrazkowa, należy się posługiwać zrozumiałymi metaforami - podpowiada Marta Marczak.
17:15. Przed nami ostatni punkt w merytorycznej części programu! - debata pt. "Wyzwania dla producentów, dystrybutorów i handlu w sektorze kosmetycznym w dobie rewolucji technologicznej i zmieniających się oczekiwań konsumentów".Wezmą w niej udział: Andrzej Bekierski, Business Development Manager, Raben Logistics Polska; Marek Kalinowski, Dyrektor Sprzedaży, Elevita Poland; Marta Marczak, Dyrektor Zespołu Strategii Marki PwC; Grzegorz Nawrot, Projektant Wzornictwa Przemysłowego, Bech Packaging; Marcin Niemirowicz, Zastępca Dyrektora Generalnego, Merkury SA; Krzysztof Sobczuk, Członek Zarządu, drogerie Jasmin; Arkadiusz Szczepaniak, Wiceprezes Zarządu, drogerie Natura; Jarosław Sygitowicz, Współzałożyciel i CMO ZenCard
„Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna
Drogerie Sekret Urody zostały uznane za Najlepszy projekt franczyzowy w tegorocznej edycji
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022