12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
16 sierpnia 2022
Firma Revlon ogłosiła, że dotychczasowa dyrektor finansowa spółki, Victoria Dolan odchodzi na emeryturę. Dolan pozostanie w firmie do 30 września 2022 r., aby płynnie...
Według cyklicznego badania UCE Research i Grupy Blix, obecnie aż 60 proc. respondentów ogranicza swoje wydatki na bieżące zakupy. Wśród kategorii, na których...
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Inwestycje
Biznes
Eksport
2 października 2018, 18:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna "Wiadomości Kosmetycznych" i Łukasz Barbacki, właściciel firmy Barbacki Consulting (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
17:08. - Automatyczny magazyn to ratunek dla wielu firm! - podpowiada Jakub Wika, Logistic Consultant Business Development Automation w SSI Schäfer Polska. - Kilka lat temu zgłaszały się do nas firmy z zachodniej Polski. Tam brakowało pracowników. Teraz to samo dzieje się w centralnych regionach czy w Olsztynie - opowiada Wika.
17:00. Ostatnią prezentację podczas FBK wygłosi Jakub Wika, Logistic Consultant Business Development Automation w SSI Schäfer Polska. "Czy w magazynie muszą pracować ludzie"? - dowiemy się już za moment.
16:58. - W momencie, kiedy wiemy gdzie jest nasz towar, możemy go wycofać w sytuacji kryzysowej, np. gdy w internecie zrobi się głośno o przypadku uczulenia wywołanego naszym produktem – mówi Marta Szymborska. – Na firmach ciąży obowiązek identyfikowalności produktu – dodaje przedstawicielka GS1.
16:52. - Kiedy nie ma komunikacji kryzysowej, kiedy nie ma planu lub możliwości zlokalizowania produktów z partii, która wywołała kryzys marketingowy… Wtedy mamy chaos. Trzeba tego unikać – mówi Marta Szymborska. – Obrazuje to przykład fabryki w Bangladeszu, w której zginęło 1200 pracowników. Marki, które produkowały tam swoje ubrania, poniosły olbrzymie straty wizerunkowe i finansowe – dodaje.
16:45. Za moment przedostatnia prezentacja dzisiejszego dnia. Marta Szymborska, menedżer ds. komunikacji, PR i CSR w firmie GS1 Polska wygłosi prelekcję pt. "Rozwiązywanie kryzysów wizerunkowych marek kosmetycznych dzięki możliwościom śledzenia produktów w łańcuchu dostaw".
16:41. - Między innymi ze względu na natłok informacyjny przy RODO uczestnicy programów lojalnościowych są dziś mocno uważni w zakresie tego, co przekazują firmom. Dlatego musimy uważać na to, co pobieramy od klientów. Rozwiązaniem jest np. proszenie o numer telefonu, bo to informacja, która daje nie tylko możliwość indywidualizacji przekazu, ale także to bezpośredni kanał wymiany informacji – podpowiada Jarosław Sygitowicz.
16:30. Jarosław Sygitowicz: - Polacy znowu aktywnie uczestniczą w programach lojalnościowych. Robi to około 62 proc. Polaków, co jest rekordem w historii Polski – mówi Sygitowicz. – Jeśli mamy dziś program lojalnościowy, to rozumiemy klienta, jesteśmy w stanie wyciągać wnioski i tworzyć wspólny przekaz. Dlatego programy multipartnerskie są dziś tak mało popularne – dodaje współzałożyciel i CMO w ZenCard.
„Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna
Drogerie Sekret Urody zostały uznane za Najlepszy projekt franczyzowy w tegorocznej edycji
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022