REKLAMAHeinz Glas Banner Główny październik 2020

PRODUCENCI I MARKI

Inwestycje

Biznes

Eksport

 

2 października 2018, 18:00



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna

Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna "Wiadomości Kosmetycznych" i Łukasz Barbacki, właściciel firmy Barbacki Consulting (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Strona 5 z 11
REKLAMA

Zapytana o kwestię braku wiedzy klientów na temat parabenów, przedstawicielka Super-Pharm Poland stwierdziła, że wielkim wyzwaniem dla całej branży są problemy komunikacyjne. - Myślę, że temat parabenów to ogromny problem etyczno-biznesowy. Klient stał się naszym partnerem. Potrzebny jest dialog między nami wszystkimi. Produkujemy kosmetyki po to, żeby je sprzedawać. My dajemy jak najlepszą ofertę, jednak musimy przy tym zadbać o to, żeby wiedza na dany temat była transparentna. Tego nam brakuje – zaznacza Wyszyńska.

14:36. Anita Bachowska-Pęczak, chemik, twórczyni bloga „Sroka o”, odpowiedziała na pytanie, dlaczego konsumenci szukają informacji o kosmetykach w internecie. - Zanim konsument przebije się przez bełkot marketingowy, jakim są etykiety na opakowaniach kosmetyków, to już ma tego dosyć. Dlatego woli wejść do internetu i otrzymać gotową odpowiedź. Przeciętny konsument nie ma też ani czasu, ani zasobu wiedzy na określny temat.

14:31. Anna Luks, marketing manager, Eurus: - Jako dystrybutor mamy obowiązek dostosować się do deklaracji producenta. Marki, które dystrybuuje Eurus, należą do kategorii kosmetyków naturalnych. Brak parabenów w przemyśle kosmetycznym wpisuje się w ogólne trendy zdrowego stylu życia.

14:29. - Wszystkie kosmetyki na rynku są bezpieczne, bo muszą przejść oceny toksykologiczne. Ale to, czy marka decyduje się na hasło na opakowaniu „paraben-free”, to kwestia jej strategii – tłumaczy Anna Frydrych, kierownik ds. naukowych i legislacyjnych w Orkla Care. – Posiadaliśmy to hasło w dermokosmetykach, dlatego, że pewne sieci apteczne nie akceptowały marek, które posiadały parabeny. To było „być albo nie być” dla marki – wyjaśniła przedstawicielka Orkla Care.

14:25. - Kiedyś było inaczej  - mówi dr n. med. inż. Katarzyna Pytkowska, rektor Wyższej Szkoły Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia. - Jak dyskutowałam z kimś, to była to osoba mająca podobne podstawy wiedzy. Wiedziała, jak zbierać dane, jak je analizować…

- Kiedy komunikacja jest symetryczna, to nauka musi zacząć mówić tak, żeby być zrozumianą. To jest szalenie trudne, bo najpopularniejszym słowem naukowca jest „ale”. W Internecie wpisuje się w wyszukiwarkę proste pytanie: "używać, czy nie"… a ja mówię – „ale co jest dobre? Co chcesz uzyskać?”. Tyle, że ten kto pyta, już nie słucha, bo dla niego to za nudne. Trzeba wyjść do nie-naukowców z prostym przekazem. Świat nauki powinien zacząć mówić w taki sposób, aby konsumenci chcieli tego słuchać – tłumaczy Pytkowska.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 19

  • 18
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony