12 sierpnia 2022
Do zarządu Gemini Polska z początkiem sierpnia dołączył Grzegorz Postolski. Pełni w spółce rolę dyrektora komercyjnego odpowiedzialnego za jej cały obszar handlowy.
11 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
16 sierpnia 2022
Firma Revlon ogłosiła, że dotychczasowa dyrektor finansowa spółki, Victoria Dolan odchodzi na emeryturę. Dolan pozostanie w firmie do 30 września 2022 r., aby płynnie...
Według cyklicznego badania UCE Research i Grupy Blix, obecnie aż 60 proc. respondentów ogranicza swoje wydatki na bieżące zakupy. Wśród kategorii, na których...
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
29 lipca 2022
10 sierpnia 2022
Dorota Soszyńska, współwłaścicielka i dyrektor kreatywna jednej z największych polskich, rodzinnych firm kosmetycznych – Oceanic. Przyznaje, że kiedyś była...
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Inwestycje
Biznes
Eksport
2 października 2018, 18:00
wiadomoscikosmetyczne.pl
Forum Branży Kosmetycznej 2018. Prowadzący spotkanie - Katarzyna Bochner-Boguta, redaktor naczelna "Wiadomości Kosmetycznych" i Łukasz Barbacki, właściciel firmy Barbacki Consulting (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
11:18. Kategorie, które najszybciej rosną na polskim rynku, to żele pod prysznic oraz face care (pielęgnacja twarzy). – Wśród najszybciej rozwijających się kategorii nie ma makijażu, który jeszcze do niedawna mocno się rozwijał, a teraz pozostaje stabilny – mówi Piwkowska.
11:16. Magdalena Piwkowska: - Z badań Nielsena wynika, że koszyk kosmetyczny w Polsce wzrósł o 3,6 proc. Struktura wzrostów odzwierciedla cały koszyk spożywczy, gdzie - podobnie jak w samym koszyku kosmetycznym - również obserwujemy premiumizację, rozumianą nie tyle jako przerzucanie się klientów na produkty premium, lecz kupowanie droższych produktów.
11:12. - Polscy konsumenci chcą wydawać pieniądze. Potwierdzają to liczby: 103 proc. to wartość indeksu mierzonego podczas wieloletniego, globalnego badania, odzwierciedlającego kondycję finansową konsumentów. Kraje, w których wskaźnik przekracza 100 proc., odzwierciedla duży optymizm. 103 proc. to wskaźnik w Polsce – jest o ponad 20 pkt proc. wyższy niż średnia europejska - mówi Magdalena Piwkowska.
11:10. Wracamy po przerwie! Magdalena Piwkowska, senior client consultant w Nielsen Polska opowie teraz o trendach na rynku kosmetycznym. Dowiemy się, jakie zjawiska i zwyczaje zakupowe konsumentów będą kształtować przyszłość rynku.
10:20. Rozpoczynamy pierwszą przerwę, połączoną z business-mixerem. Wracamy do Państwa już za godzinę!
10:15. - Wszystkie szczegóły naszych działań można znaleźć np. w mediach społecznościowych czy w subportalu branżowym trade.gov.pl. Przygotowujemy także pierwsze Forum Wsparcia Polskiego Biznesu Za Granicą – wyliczał działania PAIH-u Robert Zawadzki.
10:12. Przedstawiciel PAIH opowiada o roli agencji w promowaniu polskich produktów w innych krajach. - Polskie stoiska na międzynarodowych targach cieszą się dużym powodzeniem. To miejsce dedykowane dla państwa, czyli firm, które chcą zaistnieć na rynkach zagranicznych – tłumaczy Robert Zawadzki.
10:10. Ostatnią prezentację w bloku otwierającym wygłosi Robert Zawadzki, zastępca dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. Prezentacja nosi tytuł "Polskie kosmetyki marką eksportową – formy wsparcia i promocji dla polskich producentów na rynkach zagranicznych".
10:08. - Wchodząc na rynek chiński wiele firm popełnia błędy na starcie. Podstawowym błędem jest brak rejestracji znaku towarowego w Chinach i w Hongkongu. Bez tego nie można legalnie działać w Chinach. Trzeba także uważać na nieuczciwych dystrybutorów – przestrzega Aleksander Ciepiela.
„Najszybsze podążanie za ekotrendami” oraz „Sieć odpowiedzialna
Drogerie Sekret Urody zostały uznane za Najlepszy projekt franczyzowy w tegorocznej edycji
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022