REKLAMAK-Beauty wrzesień-październik 2018 - baner główny

WYDARZENIA I PREMIERY

 

15 lutego 2018, 12:14



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Kadr z filmu do kampanii „You X Max Factor”

Kadr z filmu do kampanii „You X Max Factor” (fot. mat. prasowe)

80 proc. kobiet twierdzi, że kampanie reklamowe nie potrafią we właściwy sposób odzwierciedlić kobiecego charakteru, który według nich jest kluczowym aspektem ich piękna. Globalne badanie przeprowadzone przez markę Max Factor wśród 26 tys. kobiet pokazało, że piękno to znacznie więcej niż to do czego byliśmy przyzwyczajeni do tej pory i co było promowane w kampaniach m.in. przemysłu kosmetycznego. Kobiety wierzą, że piękno jest wypadkową wyglądu, osobowości oraz charyzmy, a doświadczenie życiowe czyni je jeszcze piękniejszymi. Efektem tych badań jest nowa kampania „You X Max Factor”.

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

88 proc. kobiet wierzy, że piękno to wypadkowa wyglądu, osobowości oraz charyzmy. 81 proc. zwraca uwagę na wygląd kobiet, które widzą, znają i od nich czerpią urodowe inspiracje (mniej z wyglądu modelek – 10 proc., czy aktorek – 28 proc.). 80 proc. kobiet twierdzi, że kampanie reklamowe nie potrafią we właściwy sposób odzwierciedlić kobiecego charakteru, który według badanych jest kluczowym aspektem ich piękna.

Kobiety, które deklarują powyższe poglądy, zwykle są już doświadczone życiowo, co sprawia, że są pewne siebie. Doprowadziło je to do całkowitego przedefiniowania tego, czym jest dla nich piękno: czymś więcej niż tylko urodą – niezależnie od tego czy mają dzieci, pną się po kolejnych szczeblach kariery czy odnoszą sukcesy, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Kobiety z tego pokolenia często należą do przedziału wiekowego 35-50 lat, choć nie jest to regułą.

Max Factor zobowiązał się do zwrócenia szczególnej uwagi na tę grupę kobiet – od momentu tworzenia produktów dostosowanych do ich potrzeb, aż po promowanie piękna jako czegoś więcej niż tylko wygląd zewnętrzny. Wynikiem tego jest nowa kampania „You X Max Factor”.

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony