REKLAMAK-Beauty wrzesień-październik 2018 - baner główny

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

(fot. Fotolia)

Siła nabywcza mieszkańców Polski dla handlu detalicznego wyniosła w minionym roku 397,4 mld zł. Ponad dwie piąte (43,1 proc.) tej sumy Polacy przeznaczyli na artykuły spożywcze - wynika z zestawienia GfK.

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły takie kategorie, jak: odzież (11,2 proc.), zdrowie i higiena (9,7 proc.), produkty DIY (9,5 proc.), meble i wyposażenie wnętrz (6,2 proc.).

Spośród uwzględnionych przez GfK kategorii, najmniejszy udział uzyskały zegarki i biżuteria (1,5 proc.), produkty AGD (1,8 proc.) oraz książki i materiały biurowe (2,2 proc.)

Wydatki łączne na podstawowe kategorie produktowe, takie jak żywność, odzież oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą, stanowią 2/3 z kwoty 397,4 mld zł.

Jak wynika z raportu GfK, polscy konsumenci dysponują przeciętnie kwotą 10,4 tys. zł na zakupy w handlu detalicznym.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony