REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

 

9 lipca 2018, 15:54



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Kampania z Anią Starmach rozpoczęła się w Polsce 1 lipca 2018 r. Promocja obejmuje: 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Ania uczy grupę dzieci, jak przygotowywać muffinki, przy okazji robiąc trochę bałaganu, a także inne działania promocyjne

Kampania z Anią Starmach rozpoczęła się w Polsce 1 lipca 2018 r. Promocja obejmuje: 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Ania uczy grupę dzieci, jak przygotowywać muffinki, przy okazji robiąc trochę bałaganu, a także inne działania promocyjne (fot. materiały prasowe)

Zygmunt Chajzer, wieloletni ambasador marki Vizir z portfela Procter&Gamble ustąpił miejsce Annie Starmach. Jest już pierwsza reklama z udziałem jurorki programu MasterChef.

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

Anna Starmach jest nową ambasadorką marki Vizir. W filmie, który można już zobaczyć w telewizji, jurorka programu MasterChef dzieli się swoją pasją do gotowania i uczy dzieci pieczenia muffinek. Ania dzieli się także swoim nowym sekretem: kapsułki Vizir 3w1 - to wszystko, czego jej trzeba, by utrzymać białe fartuchy w idealnej czystości.

Zygmunt Chajzer tak podsumował współpracę z marką:

„Moja podróż z Vizir’em była bardzo owocna. W ciągu tych 14 lat przebyliśmy wspólnie drogę od proszków, poprzez płyny, aby następnie wypuścić jednokomorowe kapsułki i wreszcie Vizir 3w1. Mogę szczerze powiedzieć, że cieszę się z mojego istotnego udziału w tworzeniu historii marki i jej podróży poprzez świat innowacji. Życzę Ani powodzenia w promowaniu produktu z którego byłem dumny przez wiele lat.”

Mariola Mirek, menedżer ds. komunikacji Procter&Gamble podkreśliła: „Jesteśmy wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat. Odważnie patrzymy w naszą wspólną przyszłość z Anią Starmach. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania. Oczywiście, jej pasja, podobnie jak wiele innych, wymaga również świetnych rezultatów prania różnego rodzaju plam, które z pewnością pojawią się w międzyczasie.”

Kampania z Anią Starmach rozpoczęła się w Polsce 1 lipca 2018 r. Promocja obejmuje: 30-sekundowy spot telewizyjny, w którym Ania uczy grupę dzieci, jak przygotowywać muffinki, przy okazji robiąc trochę bałaganu, a także inne działania promocyjne.

P&G dociera do konsumentów z całego świata dzięki jednemu z najsilniejszych portfolio wysokiej jakości marek, w tym Always, Ambi Pur, Ariel, Bounty, Charmin, Fairy, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Olay, Oral-B, Pampers, Pantene.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony