StoryEditor
Perfumerie
25.11.2020 00:00

Douglas w Sopocie w zupełnie nowej odsłonie

Douglas otworzył nową perfumerię w Sopocie, w najbardziej prestiżowej części miasta przy ulicy Bohaterów Monte Cassino. To placówka w zupełnie nowej aranżacji wnętrza, w której wykorzystano liczne rozwiązania multimedialne. Nowy design i dobór asortymentu podkreślają butikowy charakter perfumerii, która w ten sposób wpisuje się w charakter otoczenia.  Na fanów luksusowych kosmetyków, w innowacyjnie urządzonej przestrzeni o powierzchni ponad 180 mkw. czekają setki marek.

To już 9. perfumeria Douglas w Trójmieście, w którym jesteśmy obecni prawie 20 lat, i 144. w Polsce. Inwestycja ta jest dla nas szczególna, ponieważ powstała w czasie pełnym wyzwań nie tylko dla nas, ale także całej branży. Dlatego niezmiernie cieszy nas fakt, że mimo trwającej pandemii udało nam się rozpocząć działalność w Sopocie – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, CEO Douglas Poland & CEE Region. - Tym, co wyróżnia perfumerie Douglas w oczach konsumentów, jest połączenie starannie wyselekcjonowanej oferty najwyższej jakości produktów z wyjątkowym doświadczeniem zakupowym i atmosferą. Perfumeria, którą właśnie otworzyliśmy w samym sercu Sopotu, przenosi to doświadczenie na nowy poziom, dzięki zupełnie nowemu konceptowi wnętrza. Mamy nadzieję, że będzie ona stałym punktem na zakupowej mapie mieszkańców miasta i miejscem chętnie odwiedzanym przez turystów.

W nowej odsłonie perfumerii dominuje kolorystyka złota, bieli i czerni, dzięki czemu łączy ona ponadczasową klasykę z nowoczesnością. W elegancko, a zarazem innowacyjnie zaaranżowanym wnętrzu wykorzystano liczne rozwiązania multimedialne. Nowością jest specjalna strefa medyczna, naturalna, SPA oraz szeroki asortyment do pielęgnacji włosów. Dla fanów makijażu przygotowano nie tylko prezentacje najbardziej poszukiwanych marek, ale również stanowiska makijażowe. Otwarcie perfumerii przypadło na przedświąteczny czas, dlatego tez w najbliższych tygodniach na klientów czekać będzie zarówno wyjątkowy wystrój, jak i szereg propozycji prezentowych dla bliskich.

Nowa sopocka perfumeria oferuje klientom szereg uznanych na świecie marek premium – zarówno topowe marki zapachowe (np. Dior, Giorgio Armani, Tom Ford, Michael Kors), brandy z kategorii pielęgnacji twarzy, ciała (np. Sensai, Caudalie, Rituals) i włosów (np. Alterna, Joico, L’Oreal Professionnel), jak makijażowe (np. Laura Mercier, Tom Ford, IT Cosmetics). Fani kosmetycznych nowości znajdą w niej  także marki zdobywające popularność, szczególnie wśród młodych odbiorców, np. Kylie Skin, The Ordinary, One Two Free. Nie zabraknie też polskich marek, m.in. produkty Yonelle, Dr Irena Eris, Clochee, Mokosh.

Douglas w Sopocie jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 21.00, a w soboty od 10.00 do 20.00. W nowo otwartej perfumerii – podobnie jak w całej sieci Douglas – obowiązują najwyższe standardy higieny i zasady bezpieczeństwa.

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Prowadzi ponad 2400 perfumerii w 21 krajach europejskich. W Polsce działają obecnie 144 perfumerie Douglas, zlokalizowane w 80 miastach – nie tylko w największych aglomeracjach, ale też w popularnych miejscowościach turystycznych, m.in. w Sopocie, Kołobrzegu czy Zakopanem. Pod adresem douglas.pl firma prowadzi także autoryzowaną perfumerię internetową z ofertą przeszło 34 tys. produktów.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2024 11:51
Grupa Douglas przyspiesza trend wzrostowy w II kwartale i zmniejsza dług o 1 mln euro
Sieć perfumerii odnotowała zadowalające dla siebie wyniki.wiadmoscikosmetyczne.pl
Grupa Douglas zanotowała 11,5 proc. wzrost sprzedaży netto w drugim kwartale roku finansowego 2023/24, od stycznia do marca, według wstępnych danych. Wzrost ten był napędzany przez oba kanały sprzedaży: w sklepach stacjonarnych o 12 proc., a w handlu elektronicznym o 10,7 proc. Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach, również w pierwszej połowie roku obrotowego.

Douglas Group przyspieszyła swoją ścieżkę wzrostu w niedawno zakończonym drugim kwartale roku finansowego 2023/24: od stycznia do marca sprzedaż grupy (netto) wzrosła o 11,5 proc. na podstawie wstępnych i niezbadanych danych. Wzrost napędzany był przez oba kanały; Podczas gdy sprzedaż w sklepach wzrosła o 12 proc., sprzedaż w handlu elektronicznym wzrosła o 10,7 proc. Wszystkie segmenty przyczyniły się do ogólnego wzrostu i nadal rosły w stosunku do roku poprzedniego także w pierwszej połowie roku obrotowego.

Jednocześnie grupa jeszcze bardziej utorowała drogę na przyszłość dzięki kompleksowemu refinansowaniu i kolejnemu krokowi w kierunku delewarowania. Po wejściu na giełdę we Frankfurcie grupa pozyskała nowe finansowanie w łącznej wysokości 1,6 miliarda euro na znacznie lepszych warunkach i znacznie obniżyła wskaźnik dźwigni z poprzedniego poziomu 4,0x do ok. 2,7x (obliczony na podstawie skorygowanej EBITDA (LTM) i płynności na dzień 31.12.2023). Oznacza to, że oczekuje się, że roczne płatności odsetkowe grupy zostaną obniżone nawet o 100 mln euro.

Po bardzo dobrym rozpoczęciu roku finansowego w okresie świątecznym, zaliczyliśmy kolejny doskonały kwartał. Wyniki stanowią imponującą demonstrację atrakcyjności naszej oferty, naszej wyjątkowej lojalności klientów i odporności naszego modelu omnichannel. Oznacza to również jedenaście kolejnych kwartałów całkowitego wzrostu sprzedaży – wyraźny znak, że jesteśmy na dobrej drodze.

powiedział Sander van der Laan, dyrektor generalny Grupy Douglas.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
12.04.2024 10:14
Douglas wszedł na Booksy
wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas umieścił swoje perfumerie na platformie rezerwacyjnej Booksy. Klienci mogą umawiać się zdalnie na zabiegi i konsultacje w 148 perfumeriach sieci.

Douglas dołączył do największej platformy rezerwacyjnej Booksy, przez którą można umawiać się na wizyty i usługi w salonach kosmetycznych, fryzjerskich, gabinetach spa czy masażu, ale także np. do fizjoterapeuty czy stomatologa i wielu innych. Platforma skupia punkty usługowe i umożliwia rezerwację online w kalendarzach udostępnionych przez firmy. Można zarządzać wizytami, planować je, a w razie potrzeby przełożyć. Aplikacja udostępnia listę usługodawców, oferowane przez nich usługi oraz opinie klientów.

Teraz do Booksy dołączył także Douglas Polska ze swoimi 148 perfumeriami. Sieć oferuje bowiem także zabiegi kosmetyczne w przestrzeniach spa oraz konsultacje z ekspertami. Obecnie można umówić się przez Booksy właśnie na bezpłatne 15-minutowe konsultacje: pielęgnacyjne, makijażowe i zapachowe. To bardzo istotne ułatwienie dla klientów, a także promocja tego typu działań sieci. Da możliwość dotarcia do osób, które dotąd być może nie zaopatrywały się w Douglasie. Bezpłatna konsultacja będzie zachętą do poznania oferty sieci, przedstawienia jej oferty produktowej i zabiegowej.

image
Douglas w centrum handlowym Arkadia w Warszawie, strefa SPA
fot. Marcin Kmiecinski

Douglas idzie w kierunku oferty usługowej. W kilkudziesięciu perfumeriach w Polsce już działają gabinety zabiegowe. W kolejnych powstaną mobilne kabiny, gdzie dostępne będą zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało. Sieć perfumerii współpracuje w tym zakresie ze swoimi partnerami - luksusowymi markami kosmetycznymi. 

Czytaj więcej: Douglas organizuje kolejne edycje Douglas Skincare Weeks i otworzy więcej gabinetów kosmetycznych w perfumeriach 

Douglasa to omnichannelowy (sklepy stacjonarne i sprzedaż online) sprzedawca kosmetyków. Największymi rynkami firmy są Niemcy, Francja, Włochy, Holandia oraz Polska (na podstawie danych sprzedażowych z 2022 roku). W roku finansowym 2023 Douglas osiągnął sprzedaż netto w wysokości 4,1 miliarda euro. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. kwiecień 2024 12:32